דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן צריבת מסך | מדריך לתיקון צריבת מסך
כיצד לתקן צריבת מסך | מדריך לתיקון צריבת מסך

כיצד לתקן צריבת מסך | מדריך לתיקון צריבת מסך

מהי צריבת מסך?

צריבת מסך, הידועה גם בשם שימור תמונה, היא בעיה נפוצה במסכי LCD. זה מתרחש כאשר תמונה סטטית נשארת על המסך לפרק זמן ממושך, מה שגורם לתמונה להיצרב לצמיתות בתצוגה. זה יכול להיגרם על ידי השארת משחק מושהה זמן רב מדי, או השארת תמונה סטטית על המסך לתקופה ממושכת.

כיצד לתקן צריבת מסך

החדשות הטובות הן שצריבת מסך היא בדרך כלל הפיכה. להלן מספר שיטות בהן תוכל להשתמש כדי לתקן צריבת מסך:

1. שנה את הבהירות

אחת הדרכים הקלות ביותר לתקן צריבת מסך היא לשנות את בהירות התצוגה. זה יעזור להפחית את עוצמת התמונה הצרובה, מה שהופך אותה לפחות גלויה.

2. השתמש בשומר מסך

שימוש בשומר מסך הוא דרך מצוינת למנוע צריבת מסך מלכתחילה. שומר מסך ייכנס לאחר תקופה מסוימת של חוסר פעילות, וימנע הצגת תמונות סטטיות למשך זמן רב מדי.

3. השתמש בכלי Pixel Refresh

כלי רענון Pixel נועדו לעזור לתקן צריבת מסך. הם פועלים על ידי רכיבה מהירה על אופניים בין צבעים שונים, מה שעוזר להפחית את עוצמת התמונה הצרובה.

4. השתמש באפליקציית תיקון צריבת מסך

ישנן מספר אפליקציות זמינות שנועדו לסייע בתיקון צריבת מסך. אפליקציות אלו פועלות על ידי סיבוב מהיר בין צבעים שונים, מה שעוזר להפחית את עוצמת התמונה הצרובה.

5. החלף את הצג

אם כל השאר נכשל, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הצג. בדרך כלל זוהי האפשרות היקרה ביותר, אך זו הדרך היחידה להבטיח שצריבת המסך תוסר לחלוטין.

סיכום

צריבת מסך היא בעיה נפוצה במסכי LCD, אך היא לרוב הפיכה. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את צריבת המסך ולשחזר את התצוגה למצבה המקורי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן