דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן צליל משתנה בכל פעם
כיצד לתקן צליל משתנה בכל פעם

כיצד לתקן צליל משתנה בכל פעם

מה גורם לצליל משתנה?

ישנן מספר סיבות אפשריות לצליל משתנה בכל פעם שאתה מנגן שיר או סרטון. הסיבה השכיחה ביותר היא כרטיס קול או דרייבר פגומים. סיבות אחרות יכולות לכלול הגדרות שגויות בכרטיס הקול או במנהל ההתקן, מנהלי התקן שמע מיושנים או קובץ שמע פגום.

בדוק את כרטיס הקול או מנהל ההתקן שלך

השלב הראשון בפתרון בעיות של צליל משתנה הוא לבדוק את כרטיס הקול או מנהל ההתקן. ודא שכרטיס הקול מותקן ומוגדר כהלכה. אם כרטיס הקול אינו מותקן כהלכה, ייתכן שיהיה עליך להתקין מחדש או לעדכן את מנהל ההתקן. אתה יכול גם לנסות להשבית ולאחר מכן להפעיל מחדש את כרטיס הקול במנהל ההתקנים.

בדוק את הגדרות האודיו שלך

השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות השמע שלך. ודא שהתקן השמע הנכון נבחר בהגדרות השמע. אם נבחר התקן שגוי, הדבר עלול לגרום לשינוי הצליל. עליך גם לוודא שעוצמת הקול מוגדרת לרמה הנכונה ושפלט השמע מוגדר להתקן הפלט הנכון.

עדכן את מנהלי ההתקן האודיו שלך

אם כרטיס הקול או מנהל ההתקן אינם הבעיה, ייתכן שתצטרך לעדכן את מנהלי ההתקן של השמע. מנהלי התקן שמע מיושנים עלולים לגרום לצליל משתנה. אתה יכול להוריד את מנהלי ההתקן העדכניים ביותר של השמע מאתר היצרן.

בדוק את קובץ האודיו

אם הגדרות כרטיס הקול, מנהל ההתקן והשמע נכונים, ייתכן שהבעיה היא בקובץ השמע. נסה להפעיל את קובץ השמע בנגן מדיה אחר כדי לראות אם הצליל משתנה. אם הצליל לא משתנה, ייתכן שקובץ השמע פגום ותצטרך להוריד עותק חדש.

סיכום

צליל משתנה בכל פעם שאתה מנגן שיר או סרטון יכול להיות די מעצבן. מאמר זה הסביר כיצד לתקן בעיה זו ולוודא שהסאונד שלך נשאר זהה. אם כרטיס הקול, מנהל ההתקן, הגדרות השמע וקובץ השמע נכונים, הבעיה אמורה להיפתר. למידע נוסף, עיין בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן