דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן עיכוב שמע ב-OBS
כיצד לתקן עיכוב שמע ב-OBS

כיצד לתקן עיכוב שמע ב-OBS

מה זה השהיית שמע?

עיכוב שמע הוא בעיה נפוצה שיכולה להתרחש בעת סטרימינג או הקלטת שמע עם OBS. זה נגרם מחוסר התאמה בין האודיו והווידאו, וכתוצאה מכך עיכוב בין השניים. זה יכול להיות בולט במיוחד בעת סטרימינג או הקלטת משחק, מכיוון שהשמע והווידאו עשויים שלא להיות מסונכרנים בצורה מושלמת.

כיצד לתקן עיכוב שמע ב-OBS

התאם את הגדרות השמע

השלב הראשון בתיקון עיכוב שמע הוא להתאים את הגדרות השמע ב-OBS. ניתן לעשות זאת על ידי מעבר ללשונית "הגדרות" בממשק OBS ולאחר מכן בחירה בלשונית "שמע". כאן, אתה יכול להתאים את הגדרות השמע כך שיתאימו לשמע ולווידאו. זה עשוי לדרוש ניסוי וטעייה, מכיוון שהגדרות שונות עשויות לעבוד טוב יותר עבור סוגי אודיו שונים.

צמצם את זמן השהיה

דרך נוספת להפחית את עיכוב השמע היא להפחית את זמן ההשהיה בין האודיו לווידאו. ניתן לעשות זאת על ידי הפחתת קצב הסיביות של השמע או על ידי הפחתת הרזולוציה של הווידאו. זה יעזור להפחית את משך הזמן שלוקח לעיבוד האודיו והווידאו, ובכך להפחית את עיכוב השמע.

השתמש במקור שמע אחר

לבסוף, אם עיכוב השמע נמשך, ייתכן שתרצה לנסות להשתמש במקור שמע אחר. ניתן לעשות זאת על ידי בחירת מיקרופון או כרטיס קול אחר בהגדרות OBS. זה עשוי לעזור להפחית את עיכוב השמע, מכיוון שמקורות שמע שונים עשויים להיות בעלי רמות השהיה שונות.

תיקון עיכוב שמע ב-OBS יכול להיות תהליך מסובך, אך עם ההגדרות וההתאמות הנכונות, ניתן לעשות זאת. על ידי התאמת הגדרות האודיו, צמצום זמן ההשהיה ושימוש במקור שמע אחר, תוכל להפחית את כמות עיכוב השמע בזרמים או ההקלטות שלך.

למידע נוסף על איך לתקן עיכוב שמע ב-OBS, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן