דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן סדק באריחי קרמיקה
כיצד לתקן סדק באריחי קרמיקה

כיצד לתקן סדק באריחי קרמיקה

מה אתה צריך

  • דבק אריחי קרמיקה
  • נייר דבק
  • שפכטל
  • סְפוֹג
  • בד נקי

שלבים לתיקון סדק באריחי קרמיקה

שלב 1: נקה את האריח

השלב הראשון בתיקון אריחי קרמיקה סדוקים הוא ניקוי האזור סביב הסדק. השתמש בספוג לח כדי להסיר לכלוך או פסולת מהאריחים. לאחר שהאזור נקי, יבש אותו עם מטלית נקייה.

שלב 2: מרחו את הדבק

לאחר שהאזור נקי ויבש, הגיע הזמן למרוח את דבק אריחי הקרמיקה. השתמשו בשפכטל כדי לפזר את הדבק על הסדק. הקפד לכסות את כל הסדק וכל האזור שמסביב. אפשר לדבק להתייבש לחלוטין.

שלב 3: אבטח את האריח

לאחר שהדבק התייבש, הגיע הזמן לאבטח את האריח. השתמש במסקינטייפ כדי להדק את האריח לאזור שמסביב. ודא שהסרט הדוק ומאובטח. הניחו לאריח להתייבש לחלוטין.

שלב 4: הסר את הסרט

לאחר שהאריח התייבש לחלוטין, הגיע הזמן להסיר את הסרט. הסר בזהירות את הסרט מהאריח. אם נשאר דבק כלשהו, השתמש במטלית לחה כדי להסיר אותו. הניחו לאריח להתייבש לחלוטין לפני השימוש בו.

שלב 5: אטום את האריח

לאחר שהאריח התייבש לחלוטין, הגיע הזמן לאטום אותו. השתמשו באיטום המיועד לאריחי קרמיקה לאיטום האריח. יש למרוח את חומר האיטום בצורה אחידה ולאפשר לו להתייבש לחלוטין. לאחר שחומר האיטום התייבש, האריח מוכן לשימוש.

אריחי קרמיקה סדוקים יכולים להוות מטרד, אך ניתן לתקן אותם בקלות עם הכלים והחומרים הנכונים. בצע את השלבים הבאים כדי לתקן סדק באריח קרמיקה ולגרום לאריח שלך להיראות שוב כמו חדש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן