דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן מקפיא | מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן מקפיא | מדריך שלב אחר שלב

. כיצד לתקן מקפיא | מדריך שלב אחר שלב

מבוא

פריזר שבור יכול להיות אי נוחות גדולה. זה לא רק אומר שאתה צריך לזרוק את כל האוכל בפנים, אלא זה גם אומר שאתה צריך למצוא דרך לתקן אותו. למרבה המזל, תיקון מקפיא אינו קשה כפי שזה נראה. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול לאבחן ולתקן את המקפיא שלך תוך זמן קצר. במדריך זה, נדריך אותך בתהליך כיצד לתקן מקפיא.

אבחון הבעיה

השלב הראשון בתיקון מקפיא הוא אבחון הבעיה. ישנן מספר בעיות נפוצות שעלולות לגרום לתקלה במקפיא. הבעיות הנפוצות ביותר הן תרמוסטט פגום, סליל מעבה סתום או מדחס פגום. כדי לקבוע איזו מהבעיות הללו גורמת לתקלה במקפיא שלך, תצטרך לבצע כמה בדיקות פשוטות.

בדיקת התרמוסטט

הבדיקה הראשונה שעליך לעשות היא לבדוק את התרמוסטט. כדי לעשות זאת, תצטרך לאתר את התרמוסטט ולסובב אותו למצב "כבוי". לאחר מכן, המתן מספר דקות וסובב אותו בחזרה למצב "מופעל". אם המקפיא לא מתחיל להתקרר, סביר להניח שהתרמוסטט הוא הבעיה.

בדיקת סליל הקבל

הבדיקה הבאה שעליך לעשות היא לבדוק את סליל הקבל. סליל המעבה ממוקם מאחורי המקפיא ואחראי על פיזור החום. כדי לבדוק את סליל המעבה, תצטרך להסיר את הפאנל האחורי של המקפיא ולבדוק את הסליל לאיתור סימנים של חסימה או נזק. אם הסליל חסום או פגום, סביר להניח שזו הסיבה לבעיה.

בדיקת המדחס

הבדיקה האחרונה שאתה צריך לעשות היא לבדוק את המדחס. המדחס אחראי על זרימת נוזל הקירור בכל המערכת. כדי לבדוק את המדחס, תצטרך לאתר את המדחס ולכבות אותו. לאחר מכן, המתן מספר דקות והפעל אותו שוב. אם המדחס לא מתחיל לפעול, כנראה שזה הגורם לבעיה.

תיקון המקפיא

לאחר שאבחנת את הבעיה, תוכל להתחיל לתקן את המקפיא. בהתאם לבעיה, תהליך התיקון ישתנה.

החלפת תרמוסטט

אם הבעיה היא התרמוסטט, אז תצטרך להחליף אותו. כדי לעשות זאת, תצטרך לאתר את התרמוסטט ולהסיר אותו. לאחר מכן, תצטרך לרכוש תרמוסטט חדש ולהתקין אותו באותו מקום. לאחר התקנת התרמוסטט החדש, תוכל להפעיל מחדש את המקפיא והוא אמור להתחיל להתקרר שוב.

ניקוי סליל הקבל

אם הבעיה היא סליל הקבל, אז תצטרך לנקות אותו. כדי לעשות זאת, תצטרך להסיר את הפאנל האחורי של המקפיא ולבדוק את הסליל לאיתור סימנים של חסימה או נזק. אם הסליל חסום או פגום, תצטרך לנקות אותו עם ואקום או מברשת. לאחר שהסליל נקי, אתה יכול להפעיל את המקפיא בחזרה והוא אמור להתחיל להתקרר שוב.

החלפת המדחס

אם הבעיה היא המדחס, תצטרך להחליף אותו. כדי לעשות זאת, תצטרך לאתר את המדחס ולהסיר אותו. לאחר מכן, תצטרך לרכוש מדחס חדש ולהתקין אותו באותו מקום. לאחר התקנת המדחס החדש, תוכל להפעיל מחדש את המקפיא והוא אמור להתחיל להתקרר שוב.

סיכום

תיקון מקפיא אינו קשה כמו שזה נראה. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול לאבחן ולתקן את המקפיא שלך תוך זמן קצר. במדריך זה, ליווינו אותך בתהליך כיצד לתקן מקפיא. אנו מקווים שהמדריך הזה היה מועיל ושעכשיו אתה יכול לתקן את המקפיא שלך בקלות.

השוואה מהירה

נושא פִּתָרוֹן
תרמוסטט לא תקין החלף
סליל מעבה סתום לְנַקוֹת
מדחס לא תקין החלף

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם המקפיא שלך, אתה יכול לצפות בסרטוני הדרכה שיעזרו לך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן