דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן מקלדת אלחוטית
כיצד לתקן מקלדת אלחוטית

כיצד לתקן מקלדת אלחוטית

מבוא

מקלדות אלחוטיות הן דרך מצוינת לפנות מקום בשולחן העבודה שלך ולגרום לאזור העבודה שלך להיראות מאורגן יותר. אבל כשמשהו משתבש במקלדת האלחוטית שלך, זה יכול להיות כאב אמיתי. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולתקן את המקלדת האלחוטית שלך.

בדוק את הסוללות

הצעד הראשון בפתרון בעיות במקלדת האלחוטית שלך הוא לבדוק את הסוללות. אם הסוללות חלשות או מתות, המקלדת שלך לא תפעל כמו שצריך. הקפד להחליף את הסוללות בטריות. עליך גם לוודא שהסוללות מותקנות כהלכה בכיוון הנכון.

בדוק את חיבור המקלדת

השלב הבא הוא לבדוק את החיבור בין המקלדת למחשב. ודא שמקלט ה-USB מחובר כהלכה למחשב. כדאי גם לוודא שהמקלדת נמצאת בטווח הרסיבר. אם המקלדת רחוקה מדי, ייתכן שהיא לא תוכל להתחבר.

הפעל מחדש את המקלדת

אם החיבור בין המקלדת למחשב תקין, אז השלב הבא הוא להפעיל מחדש את המקלדת. לשם כך, פשוט הסר את הסוללות מהמקלדת ולאחר מכן הכנס אותן מחדש. פעולה זו תאפס את המקלדת ועשויה לתקן בעיות חיבור.

עדכן את מנהלי ההתקן של המקלדת

אם השלבים שלעיל לא עובדים, השלב הבא הוא עדכון מנהלי ההתקן של המקלדת. לשם כך, עבור אל אתר האינטרנט של היצרן והורד את מנהלי ההתקן העדכניים ביותר עבור המקלדת שלך. לאחר התקנת מנהלי ההתקן, הפעל מחדש את המחשב ולאחר מכן נסה להשתמש שוב במקלדת.

סיכום

פתרון בעיות במקלדת האלחוטית שלך יכול להיות קצת טרחה, אבל עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול בדרך כלל להפעיל אותה שוב. התחל בבדיקת הסוללות, ולאחר מכן בדוק את החיבור בין המקלדת למחשב. אם זה לא עובד, הפעל מחדש את המקלדת או עדכן את מנהלי ההתקן. עם קצת סבלנות, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את המקלדת האלחוטית שלך לעבודה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן