דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן מסך שחור ולבן במחשב
כיצד לתקן מסך שחור ולבן במחשב

כיצד לתקן מסך שחור ולבן במחשב

מה גורם למסך שחור ולבן במחשב?

מסך שחור-לבן במחשב יכול להיגרם ממגוון בעיות. הסיבות השכיחות ביותר הן הקשורות לחומרה או לתוכנה. בעיות חומרה יכולות להיגרם על ידי כרטיס גרפי פגום, או צג לא תקין. בעיות תוכנה יכולות להיגרם ממערכת הפעלה פגומה או מווירוס.

בדוק את המוניטור

השלב הראשון בתיקון מסך שחור-לבן במחשב הוא לבדוק את הצג. ודא שהצג מחובר ומופעל. אם הצג פועל, בדוק את כבל הווידאו כדי לוודא שהוא מחובר היטב למחשב. אם הכבל רופף או מנותק, חבר אותו מחדש ובדוק אם הבעיה נפתרה.

בדוק את הכרטיס הגרפי

אם הצג מחובר כהלכה, ייתכן שהבעיה היא בכרטיס המסך. בדוק את הכרטיס הגרפי כדי לוודא שהוא מחובר היטב למחשב ושהדרייברים מעודכנים. אם הכרטיס הגרפי אינו מחובר כהלכה או שמנהלי ההתקן אינם מעודכנים, ייתכן שהבעיה תיפתר על ידי עדכון מנהלי ההתקן או חיבור מחדש של הכרטיס הגרפי.

בדוק את מערכת ההפעלה

אם הצג והכרטיס הגרפי מחוברים כהלכה ומנהלי ההתקן מעודכנים, ייתכן שהבעיה היא במערכת ההפעלה. בדוק כדי לוודא שמערכת ההפעלה מעודכנת ושכל העדכונים הדרושים הותקנו. אם מערכת ההפעלה לא מעודכנת, ייתכן שהבעיה תיפתר על ידי עדכון מערכת ההפעלה.

בדוק אם יש וירוסים

אם הצג, הכרטיס הגרפי ומערכת ההפעלה כולם מעודכנים, ייתכן שהבעיה נגרמת על ידי וירוס. הפעל סריקת וירוסים כדי לוודא שאין וירוסים במחשב. אם נמצא וירוס, ייתכן שהבעיה תיפתר על ידי הסרת הווירוס.

מסך שחור-לבן במחשב יכול להיגרם ממגוון בעיות. על ידי בדיקת הצג, הכרטיס הגרפי, מערכת ההפעלה והפעלת סריקת וירוסים, אתה אמור להיות מסוגל לקבוע את הגורם לבעיה ולמצוא פתרון. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן