דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן מסך צהוב באייפון X | FXP.co.il
כיצד לתקן מסך צהוב באייפון X | FXP.co.il

כיצד לתקן מסך צהוב באייפון X | FXP.co.il

מה גורם למסך צהוב באייפון X?

המסך הצהוב באייפון X נגרם מבעיית חומרה. זה יכול להיגרם על ידי תצוגה פגומה, LCD פגום או לוח לוגי פגום. המסך הצהוב יכול להיגרם גם מבעיית תוכנה, כמו וירוס או מערכת הפעלה פגומה.

כיצד לתקן מסך צהוב באייפון X

1. הפעל מחדש את ה-iPhone X שלך

השלב הראשון בתיקון מסך צהוב באייפון X הוא להפעיל מחדש את המכשיר. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד להופעת הלוגו של אפל. פעולה זו תפעיל מחדש את ה- iPhone X שלך ועשוי לתקן את בעיית המסך הצהוב.

2. עדכן את האייפון X שלך

אם הפעלה מחדש של ה- iPhone X שלך לא תפתור את בעיית המסך הצהוב, עליך לעדכן את המכשיר שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > כללי > עדכון תוכנה. אם יש עדכון זמין, עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להתקין אותו.

3. אפס את האייפון X שלך

אם עדכון ה-iPhone X שלך לא פותר את בעיית המסך הצהוב, עליך לאפס את המכשיר שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > כללי > איפוס. לאחר מכן, בחר "מחק את כל התוכן וההגדרות" ובצע את ההוראות שעל המסך כדי לאפס את ה-iPhone X שלך.

4. צור קשר עם התמיכה של Apple

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא פותר את בעיית המסך הצהוב באייפון X שלך, עליך לפנות לתמיכה של אפל. הם יכולים לעזור לך לאבחן את הבעיה ולספק סיוע נוסף.

סיכום

המסך הצהוב באייפון X יכול להיגרם מבעיית חומרה או תוכנה. אם אתה נתקל בבעיה זו, עליך לנסות להפעיל מחדש, לעדכן ולאפס את המכשיר שלך. אם אף אחד מהשלבים האלה לא פותר את הבעיה, עליך לפנות לתמיכה של Apple לסיוע נוסף.

למידע נוסף, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

שלב תיאור
אתחול לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד להופעת הלוגו של אפל.
עדכון עבור אל הגדרות > כללי > עדכון תוכנה.
אִתחוּל עבור אל הגדרות > כללי > איפוס ובחר "מחק את כל התוכן וההגדרות".
צור קשר עם התמיכה של אפל פנה לתמיכה של Apple לסיוע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן