דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן מחשב של לנובו שלא עובר את שלב ההפעלה
כיצד לתקן מחשב של לנובו שלא עובר את שלב ההפעלה

כיצד לתקן מחשב של לנובו שלא עובר את שלב ההפעלה

שלב 1: בדוק את דרישות המערכת שלך

הצעד הראשון לתיקון מחשב לנובו שלא עובר את שלב ההפעלה הוא לוודא שהמערכת שלכם עומדת בדרישות המינימום לתוכנה או למערכת ההפעלה שאתם מנסים להתקין. בדוק באתר היצרן את הדרישות הספציפיות וודא שהמערכת שלך עומדת בהן.

שלב 2: עדכן מנהלי התקנים וקושחה

לאחר שאישרת שהמערכת שלך עומדת בדרישות, השלב הבא הוא לוודא שמנהלי ההתקן והקושחה שלך מעודכנים. ניתן לעשות זאת על ידי הורדת מנהלי ההתקן והקושחה העדכניים ביותר מאתר היצרן והתקנתם במערכת שלך. זה יכול לעזור לפתור בעיות תאימות שעשויות למנוע מהמערכת שלך לעבור את שלב ההפעלה.

שלב 3: בדוק אם יש תוכנות זדוניות

סיבה אפשרית נוספת לכך שהמערכת שלך לא עוברת את שלב ההפעלה היא נוכחות של תוכנות זדוניות. הקפד לסרוק את המערכת שלך עם תוכנית נגד תוכנות זדוניות כדי לוודא שאין תוכנות או קבצים זדוניים שעלולים לגרום לבעיה. אם נמצאו תוכנות זדוניות, הקפד להסיר אותן לפני שתנסה להפעיל את המערכת שלך שוב.

שלב 4: אפס את המערכת

אם השלבים שלעיל אינם פותרים את הבעיה, השלב הבא הוא איפוס המערכת. ניתן לעשות זאת על ידי גישה לאפשרויות שחזור המערכת במחשב שלך. בהתאם לדגם של המערכת שלך, ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על צירוף מקשים מיוחד במהלך תהליך האתחול או על ידי גישה לאפשרויות שחזור המערכת ב-BIOS.

שלב 5: פנה לתמיכה של Lenovo

אם ניסית את כל השלבים לעיל והמערכת שלך עדיין לא עוברת את שלב ההפעלה, הדרך הטובה ביותר היא לפנות לתמיכה של Lenovo. הם יכולים לעזור לך לפתור את הבעיה ולספק סיוע נוסף במידת הצורך. אתה יכול גם לצפות בסרטוני YouTube מועילים על איך לתקן מחשב של Lenovo שלא עובר את שלב ההפעלה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן