דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לתקן מחשב שלא מאתחל
כיצד לתקן מחשב שלא מאתחל

כיצד לתקן מחשב שלא מאתחל

סיבות נפוצות למחשב שלא מאתחל

אם המחשב שלך לא מאתחל, זה יכול לנבוע ממגוון סיבות. חלק מהנפוצים ביותר כוללים מערכת הפעלה פגומה, ספק כוח פגום או כונן קשיח פגום. במקרים מסוימים, זה יכול להיות גם בגלל זיהום וירוס או תוכנה זדונית.

פתרון תקלות במחשב שלא מאתחל

כשפותרים תקלות במחשב שלא מאתחל, חשוב להתחיל עם היסודות. השלב הראשון הוא לבדוק את אספקת החשמל. ודא שהוא מחובר לחשמל ושהוא מספק חשמל למחשב. אם ספק הכוח אינו פועל, יהיה צורך להחליף אותו.

בדוק אם מערכת הפעלה פגומה

אם ספק הכוח פועל כהלכה, השלב הבא הוא לבדוק אם מערכת הפעלה פגומה. ניתן לעשות זאת על ידי אתחול המחשב למצב בטוח. אם המחשב מסוגל לאתחל למצב בטוח, סביר להניח שמערכת ההפעלה אינה פגומה.

בדוק אם הכונן הקשיח פגום

אם המחשב אינו מצליח לאתחל למצב בטוח, ייתכן שהכונן הקשיח פגום. כדי לבדוק אם יש כונן קשיח פגום, אתה יכול להשתמש בתוכנת עזר לדיסק כדי לסרוק את הכונן לאיתור שגיאות. אם נמצאו שגיאות, יהיה צורך להחליף את הכונן.

בדוק אם יש וירוסים או תוכנות זדוניות

אם הכונן הקשיח אינו פגום, השלב הבא הוא בדיקת וירוסים או תוכנות זדוניות. ניתן לעשות זאת על ידי הפעלת סריקת וירוסים באמצעות תוכנת אנטי וירוס. אם נמצא וירוס או תוכנה זדונית, יהיה צורך להסיר אותם לפני שניתן יהיה להשתמש שוב במחשב.

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא פתר את הבעיה, ייתכן שחומרת המחשב פגומה ויש להחליפה. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה.

על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן מחשב שלא יתחיל. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, ייתכן שתצטרך לפנות לעזרה מקצועית.

למידע נוסף, צפה בסרטון זה על איך לתקן מחשב שלא מאתחל .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן