דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן מחשב נייד שנדלק אך לא יפתח את Windows 8.1
כיצד לתקן מחשב נייד שנדלק אך לא יפתח את Windows 8.1

כיצד לתקן מחשב נייד שנדלק אך לא יפתח את Windows 8.1

מבוא

אם המחשב הנייד שלך נדלק אך לא יפתח את Windows 8.1, ייתכן שאתה מתמודד עם בעיה מתסכלת. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה ולהחזיר את המחשב הנייד שלך לפעול. במדריך זה, נסביר את השלבים השונים שתוכל לנקוט כדי לתקן מחשב נייד שלא יפתח את Windows 8.1.

שלב 1: בדוק את ספק הכוח

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבדוק את אספקת החשמל. ודא שכבל החשמל מחובר היטב למחשב הנייד ולשקע בקיר. אם כבל החשמל רופף, נסה לחבר אותו בצורה מאובטחת יותר. אם כבל החשמל פגום, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו.

בדוק את הסוללה

אם כבל החשמל מחובר היטב, עליך לבדוק את הסוללה. ודא שהסוללה מותקנת כהלכה ושיש לה מספיק טעינה. אם הסוללה חלשה, ייתכן שיהיה עליך לטעון אותה לפני שתוכל להשתמש במחשב הנייד.

שלב 2: אתחול למצב בטוח

אם ספק הכוח והסוללה פועלים כהלכה, עליך לנסות לאתחל למצב בטוח. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את מקש F8 בזמן שהמחשב הנייד מאתחל. זה יביא את התפריט 'אפשרויות אתחול מתקדמות'. בחר "מצב בטוח" מהתפריט והקש Enter.

בדוק אם יש עדכונים אחרונים

לאחר האתחול למצב בטוח, עליך לבדוק אם יש עדכונים אחרונים שייתכן שגרמו לבעיה. עבור לקטע Windows Update בלוח הבקרה ובדוק אם יש עדכונים אחרונים. אם יש עדכונים כלשהם, התקן אותם ואז הפעל מחדש את המחשב הנייד.

שלב 3: שחזר את המערכת

אם אתה עדיין לא מצליח לפתוח את Windows 8.1, עליך לנסות לשחזר את המערכת. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את מקש F8 בזמן שהמחשב הנייד מאתחל. זה יביא את התפריט 'אפשרויות אתחול מתקדמות'. בחר "שחזור מערכת" מהתפריט ובצע את ההוראות שעל המסך כדי לשחזר את המערכת.

בדוק אם יש וירוסים ותוכנות זדוניות

אם שחזור המערכת לא עובד, עליך לבדוק אם יש וירוסים ותוכנות זדוניות. הפעל סריקת מערכת מלאה באמצעות תוכנת האנטי-וירוס שלך והסר כל איומים שנמצאים. אתה יכול גם להשתמש בכלי להסרת תוכנות זדוניות כדי לסרוק ולהסיר כל תוכנה זדונית.

סיכום

אם המחשב הנייד שלך נדלק אך לא יפתח את Windows 8.1, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה. בדוק את ספק הכוח והסוללה, אתחל למצב בטוח, בדוק אם קיימים עדכונים אחרונים, ושחזר את המערכת. אם כל השאר נכשל, עליך לבדוק אם יש וירוסים ותוכנות זדוניות. למידע נוסף, צפה בסרטון זה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן