דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן מזגן נוטף ישן
כיצד לתקן מזגן נוטף ישן

כיצד לתקן מזגן נוטף ישן

מה גורם למזגן ישן לטפטף?

מזגן ישן יכול להתחיל לטפטף ממגוון סיבות. ברוב המקרים, הסיבה היא קו ניקוז עיבוי סתום, נזילה בסליל המאייד או בעיה במדחס. חשוב לזהות את מקור הבעיה לפני שמנסים לתקן אותה.

כיצד לתקן קו ניקוז עיבוי סתום

קו ניקוז עיבוי סתום הוא הסיבה השכיחה ביותר לטפטוף מזגן. כדי לתקן זאת, תצטרך לאתר את קו הניקוז ולנקות אותו. ניתן לעשות זאת באמצעות שואב רטוב/יבש או צינור גינה כדי לשטוף את הקו. ברגע שהקו פנוי, הטפטוף אמור להיפסק.

כיצד לתקן נזילה בסליל המאייד

אם קו ניקוז הקונדנסט אינו הבעיה, השלב הבא הוא לבדוק אם יש דליפה בסליל המאייד. לשם כך, יהיה עליך לכבות את החשמל למזגן ולהסיר את לוח הגישה. לאחר מכן, בדוק את הסליל עבור כל סימני נזק או דליפה. אם תמצא דליפה, תצטרך להחליף את הסליל.

כיצד לתקן בעיה עם המדחס

אם סליל המאייד אינו הבעיה, השלב הבא הוא לבדוק את המדחס. לשם כך, יהיה עליך לכבות את החשמל למזגן ולהסיר את לוח הגישה. לאחר מכן, בדוק את המדחס עבור כל סימני נזק או דליפה. אם תמצא בעיה, תצטרך להחליף את המדחס.

מה לעשות אם אינך יכול לתקן את הבעיה בעצמך

אם אינך מצליח לפתור את הבעיה בעצמך, עדיף להתקשר לאיש מקצוע. בעל מקצוע יוכל לזהות את מקור הבעיה ולבצע את התיקונים הנדרשים. זוהי הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להבטיח שהמזגן שלכם תקין.

סיכום

תיקון מזגן ישן נוטף יכול להיות משימה קשה, אבל זה לא בלתי אפשרי. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לזהות את מקור הבעיה ולבצע את התיקונים הדרושים. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, עדיף להתקשר לאיש מקצוע לעזרה.

למידע נוסף על מזגנים, בקר בדף ויקיפדיה .

בְּעָיָה פִּתָרוֹן
קו ניקוז עיבוי סתום נקה את הקו
דליפה בסליל המאייד החלף את הסליל
בעיה עם המדחס החלף את המדחס

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן