דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן לוח אם נייח
כיצד לתקן לוח אם נייח

כיצד לתקן לוח אם נייח

אבחן את הבעיה

לפני שתוכל לתקן לוח אם נייח, עליך לאבחן את הבעיה. הבעיות הנפוצות ביותר עם לוחות אם נייחים נגרמות על ידי רכיבים פגומים, כגון קבלים, נגדים וטרנזיסטורים. כדי לאבחן את הבעיה, תצטרך להשתמש במולטימטר כדי לבדוק את הרכיבים. אם אחד מהרכיבים פגום, יהיה עליך להחליף אותם בחדשים.

הסר את לוח האם

לאחר שאבחנת את הבעיה, תצטרך להסיר את לוח האם מהמחשב. כדי לעשות זאת, תצטרך לשחרר את הברגים שמחזיקים את לוח האם במקומו. לאחר הסרת הברגים, ניתן להרים בזהירות את לוח האם מהמחשב.

החלף את הרכיבים

לאחר הסרת לוח האם, תצטרך להחליף את הרכיבים הפגומים. לשם כך תצטרכו להשתמש במלחם כדי להסיר את הרכיבים הישנים ולהלחם בחדשים. ודא שאתה זהיר בעת הלחמה, כי זה יכול להיות מסוכן אם נעשה בצורה לא נכונה.

הרכיבו מחדש את לוח האם

לאחר שהחלפת את הרכיבים הפגומים, תצטרך להרכיב מחדש את לוח האם. לשם כך, תצטרך להחזיר את לוח האם למחשב ולהבריג אותו בחזרה למקומו. ברגע שלוח האם מאובטח, אתה יכול לחבר מחדש את הכבלים ולהפעיל את המחשב.

בדוק אם יש שגיאות

לאחר הפעלת המחשב, תצטרך לבדוק אם יש שגיאות. לשם כך, יהיה עליך לפתוח את ה-BIOS של המחשב ולבדוק אם יש הודעות שגיאה. אם אתה רואה שגיאות כלשהן, תצטרך לפתור אותן כדי לקבוע את הסיבה.

בדוק את לוח האם

לאחר פתרון כל השגיאות, תצטרך לבדוק את לוח האם כדי לוודא שהוא פועל כהלכה. כדי לעשות זאת, תצטרך להפעיל כמה בדיקות אבחון כדי לבדוק אם יש בעיות. לאחר השלמת כל הבדיקות, אתה יכול להיות בטוח שלוח האם פועל כהלכה.

תיקון לוח אם נייח יכול להיות תהליך מסובך, אך עם הכלים והידע הנכונים, ניתן לעשות זאת. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לאבחן ולתקן לוח אם נייח בקלות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן