דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן כתוביות בזמן פופקורן
כיצד לתקן כתוביות בזמן פופקורן

כיצד לתקן כתוביות בזמן פופקורן

מה זה זמן פופקורן?

Popcorn Time הוא נגן מדיה חינמי בקוד פתוח המאפשר למשתמשים להזרים סרטים ותוכניות טלוויזיה מטורנטים. זה זמין עבור Windows, Mac, iOS ואנדרואיד. זה זמין גם כגרסה מבוססת אינטרנט.

כיצד לתקן כתוביות בזמן פופקורן

בדוק את הגדרות הכתוביות

השלב הראשון בתיקון כתוביות ב-Popcorn Time הוא לבדוק את הגדרות הכתוביות. כדי לעשות זאת, פתח את תפריט ההגדרות ובחר כתוביות. ודא ששפת הכתוביות מוגדרת לשפת הכתוביות שבהן ברצונך להשתמש. אתה יכול גם לבחור את גופן הכתוביות, צבע הכתוביות וגודל הכתוביות.

הורד את הכתוביות

אם הכתוביות אינן זמינות בהגדרות, תצטרך להוריד אותן. כדי לעשות זאת, פתח את הסרט או תוכנית הטלוויזיה שבה ברצונך לצפות ובחר בכרטיסייה כתוביות. כאן, אתה יכול לחפש את הכתוביות שאתה צריך. לאחר שמצאת אותם, לחץ על כפתור הורד כדי להוריד את הכתוביות.

אפשר את הכתוביות

לאחר הורדת הכתוביות, עליך להפעיל אותן. כדי לעשות זאת, פתח את הסרט או תוכנית הטלוויזיה שבה ברצונך לצפות ובחר בכרטיסייה כתוביות. כאן, אתה יכול לבחור את הכתוביות שבהן אתה רוצה להשתמש. לאחר שבחרת אותם, לחץ על כפתור הפעל כדי להפעיל את הכתוביות.

פתרון בעיות בכתוביות

אם הכתוביות עדיין לא מופיעות או שהן לא מסונכרנות, יש כמה דברים שאתה יכול לנסות. ראשית, ודא שהכתוביות בשפה הנכונה. אם הם לא, אתה יכול לנסות להוריד כתוביות בשפה אחרת. אם הכתוביות עדיין לא מופיעות או שהן לא מסונכרנות, אתה יכול לנסות להשבית ולהפעיל מחדש את הכתוביות. כדי לעשות זאת, פתח את הסרט או תוכנית הטלוויזיה שבה ברצונך לצפות ובחר בכרטיסייה כתוביות. כאן, אתה יכול לבחור את הכתוביות שבהן אתה רוצה להשתמש. לאחר שבחרת אותם, לחץ על כפתור השבת כדי להשבית את הכתוביות. לאחר מכן, לחץ על כפתור הפעל כדי להפעיל מחדש את הכתוביות.

סיכום

תיקון כתוביות ב-Popcorn Time יכול להיות קצת מסובך, אבל עם השלבים הנכונים, זה אפשרי. הקפד לבדוק את הגדרות הכתוביות, להוריד את הכתוביות ולהפעיל אותן. אם הכתוביות עדיין לא מופיעות או שהן לא מסונכרנות, נסה להשבית ולהפעיל מחדש את הכתוביות. למידע נוסף על Popcorn Time, בקר בדף ויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן