דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן כיסא פינתי | תיקון רהיטים עשה זאת בעצמך
כיצד לתקן כיסא פינתי | תיקון רהיטים עשה זאת בעצמך

כיצד לתקן כיסא פינתי | תיקון רהיטים עשה זאת בעצמך

מבוא

יש לך כיסא פינתי שצריך קצת TLC? בין אם זה פריט עתיק או מודרני, אתה יכול לתקן את זה עם כמה כלים וציוד פשוט. במדריך זה נראה לכם כיצד לתקן כיסא פינתי בכמה שלבים פשוטים.

שלב 1: בדוק את הכיסא

השלב הראשון בתיקון כסא פינתי הוא בדיקת כל נזק שהוא. חפש סדקים, שבבים או סימנים אחרים של בלאי. אם תמצא כאלה, רשום אותם כדי שתוכל לטפל בהם בשלב הבא.

שלב 2: איסוף אספקה

לאחר שזיהית נזק כלשהו, הגיע הזמן לאסוף את המצרכים שתצטרך לתיקון הכיסא. תזדקק לדבק עץ, נייר זכוכית, שפכטל ומקדחה. אם יש סדקים או שבבים, תצטרך גם מילוי עץ או שפכטל עץ.

שלב 3: תקן את הנזק

עכשיו הגיע הזמן לתקן כל נזק לכיסא. אם יש סדקים או שבבים, השתמשו בדבק העץ והשפכטל כדי למלא אותם עם מילוי עץ או שפכטל עץ. לאחר שחומר המילוי התייבש, השתמש בנייר הזכוכית כדי להחליק אותו.

שלב 4: הדק את המפרקים הרופפים

אם לכיסא יש מפרקים רופפים, תצטרך להדק אותם. השתמש במקדחה כדי להדק את הברגים או הברגים הרופפים. אם המפרקים עדיין רופפים לאחר הידוק הברגים, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בדבק עץ כדי לאבטח אותם.

עֵצָה:

אם אתה מתקשה להדק את המפרקים, נסה להשתמש במהדק כדי להחזיק אותם במקומם בזמן שאתה מהדק את הברגים.

שלב 5: סיים את הכיסא

לאחר שסיימתם לתקן ולהדק את הכיסא, הגיע הזמן לסיים אותו. ניתן להשתמש בכתם עץ או בצבע כדי להעניק לכיסא מראה חדש. לאחר שהגימור יתייבש, תוכלו ליהנות מהכיסא הפינתי שתוקן לאחרונה.

סיכום

תיקון כסא פינתי הוא משימה קלה יחסית אם יש לכם את הכלים והציוד הנכונים. בכמה צעדים פשוטים תוכלו לתקן כל נזק ולהעניק לכיסא מראה חדש. עכשיו אתה יכול ליהנות מהכיסא הפינתי שתוקן לאחרונה במשך שנים רבות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן