דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן כיסא מחשב
כיצד לתקן כיסא מחשב

כיצד לתקן כיסא מחשב

בדוק את הגלגלים

הגלגלים, או הגלגלים, של כיסא המחשב שלך הם ככל הנראה המקור הנפוץ ביותר לבעיות. עם הזמן, הם יכולים להשתחרר, להישחק או אפילו להישבר. כדי לבדוק את הגלגלים, נסה להפוך את הכיסא ולהסתכל. אם הם נראים שחוקים או רופפים, אתה יכול לרכוש גלגלים חדשים בחנות לחומרי בניין המקומית שלך.

החלף את מעלית הגז

מעלית הגז של כיסא המחשב שלך אחראית על התאמת הגובה. אם אתה מגלה שהכיסא שלך אינו מתכוונן כראוי, ייתכן שיהיה עליך להחליף את מעלית הגז. לשם כך, תצטרך להסיר את מעלית הגז הישנה ולהתקין את החדשה. אתה יכול למצוא מעליות גז חלופיות ברוב חנויות לחומרי בניין.

החלף את משענות היד

אם משענות היד של כיסא המחשב שלך פגומות או שבורות, תצטרך להחליף אותן. לשם כך, תצטרך לשחרר את משענות היד הישנות ולהתקין את החדשות. אתה יכול למצוא משענות יד חלופיות ברוב חנויות לחומרי בניין.

החלף את הכרית

אם הכרית של כיסא המחשב שלך בלויה או פגומה, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותה. כדי לעשות זאת, תצטרך להסיר את הכרית הישנה ולהתקין את החדשה. ניתן למצוא כריות חלופיות ברוב חנויות הרהיטים.

חבר מחדש את הבסיס

אם בסיס כיסא המחשב שלך רופף או מנותק, ייתכן שיהיה עליך לחבר אותו מחדש. כדי לעשות זאת, תצטרך לשחרר את הבסיס הישן ולהתקין את החדש. אתה יכול למצוא בסיסים חלופיים ברוב חנויות לחומרי בניין.

בדוק את הריפוד

אם הריפוד של כיסא המחשב שלך בלוי או פגום, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו. לשם כך, תצטרך להסיר את הריפוד הישן ולהתקין את החדש. ניתן למצוא ריפוד חלופי ברוב חנויות הרהיטים.

החלף את גלגלי הגלגלים

אם גלגלי הגלגלים של כיסא המחשב שלך שחוקים או שבורים, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותם. כדי לעשות זאת, תצטרך לפרק את גלגלי הגלגלים הישנים ולהתקין את החדשים. אתה יכול למצוא גלגלי גלגלים חלופיים ברוב חנויות לחומרי בניין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן