דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד לתקן כונן הבזק מסוג USB?
כיצד לתקן כונן הבזק מסוג USB?

כיצד לתקן כונן הבזק מסוג USB?

מהו כונן הבזק מסוג USB?

כונן הבזק מסוג USB הוא מכשיר קטן ונייד המשמש לאחסון והעברת נתונים. זה ידוע גם ככונן אצבעות, כונן עט, כונן קפיצה או מקל USB. המכשיר משמש בדרך כלל לאחסון תמונות, סרטונים, מוזיקה, מסמכים וקבצים אחרים. הוא משמש גם להעברת נתונים ממחשב אחד למשנהו. כונני הבזק מסוג USB הם בדרך כלל קטנים וקומפקטיים, מה שהופך אותם קלים לנשיאה ואחסון.

כיצד לתקן כונן הבזק מסוג USB?

אם כונן הבזק מסוג ה-USB שלך אינו פועל כהלכה, ישנם מספר שלבים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולתקן אותו. להלן כמה טיפים כיצד לתקן כונן הבזק מסוג USB.

שלב 1: בדוק את יציאת ה-USB

השלב הראשון הוא לבדוק את יציאת ה-USB. ודא שיציאת ה-USB פועלת כהלכה וכי כונן הבזק מסוג USB מחובר כהלכה. אם יציאת ה-USB לא פועלת, נסה יציאה אחרת או השתמש בכבל USB אחר.

שלב 2: בדוק את כונן הבזק מסוג USB

השלב הבא הוא לבדוק את כונן הבזק מסוג USB עצמו. ודא שכונן הבזק מסוג USB אינו פגום או פגום. אם כונן הבזק מסוג USB פגום, ייתכן שיהיה צורך להחליפו. אם כונן הבזק מסוג USB אינו פגום, נסה לאתחל מחדש את הכונן.

שלב 3: לאתחל מחדש את כונן הבזק מסוג USB

פירמוט מחדש של כונן הבזק מסוג USB ימחק את כל הנתונים בכונן. לפני פרמוט מחדש, הקפד לגבות נתונים חשובים. כדי לאתחל מחדש את כונן הבזק מסוג USB, פתח את כלי השירות לניהול דיסקים. לחץ לחיצה ימנית על כונן הבזק מסוג USB ובחר באפשרות "פורמט". עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי לאתחל מחדש את הכונן.

שלב 4: בדוק אם יש שגיאות

לאחר פירמוט מחדש של כונן הבזק מסוג USB, בדוק אם יש שגיאות. כדי לעשות זאת, פתח את שורת הפקודה והקלד "chkdsk /f" ואחריו את אות הכונן של כונן הבזק מסוג USB. פעולה זו תבדוק את הכונן עבור שגיאות כלשהן וינסה לתקן אותן.

שלב 5: שחזור נתונים

אם כונן הבזק מסוג USB ניזוק או פגום, ניתן לשחזר את הנתונים. קיימות מספר תוכניות לשחזור נתונים זמינות שיכולות לסייע בשחזור נתונים מכונן הבזק מסוג USB פגום או פגום. ניתן למצוא תוכניות אלה באינטרנט והן בדרך כלל קלות לשימוש.

שלב 6: החלף את כונן הבזק מסוג USB

אם כונן הבזק מסוג USB אינו ניתן לתיקון, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותו. ישנם סוגים וגדלים רבים ושונים של כונני הבזק מסוג USB זמינים. בחר אחד שעונה על הצרכים והתקציב שלך.

על ידי ביצוע השלבים הבאים, אתה יכול לתקן כונן הבזק מסוג USB ולשחזר נתונים שאבדו. אם אתה צריך עזרה נוספת, צפה במדריך ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן