דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן חור במזרן מתנפח
כיצד לתקן חור במזרן מתנפח

כיצד לתקן חור במזרן מתנפח

כיצד לתקן חור במזרן מתנפח

מה אתה צריך

  • מזרן מתנפח
  • ערכת תיקון
  • מספריים
  • מייבש שיער

שלב 1: אתר את החור

השלב הראשון הוא לאתר את החור. זה יכול להיעשות על ידי שימוש בטכניקה פשוטה. תחילה יש למלא את המזרון באוויר ולאחר מכן לרסס אותו בתמיסה של מים וסבון. זה יגרום לכל חורים קטנים לבעבע ולהיות גלויים.

שלב 2: הכן את התיקון

לאחר שאיתרתם את החור, תוכלו להכין את התיקון. התחל על ידי חיתוך חתיכה של התיקון שהיא מעט גדולה מהחור. הקפד להשאיר כמה סנטימטרים של חומר נוסף מסביב לחור.

שלב 3: החל את התיקון

לאחר חיתוך התיקון, ניתן למרוח אותו על המזרון. התחל על ידי ניקוי האזור סביב החור עם מטלית לחה. לאחר מכן, הנח את התיקון על המזרן ולחץ אותו בחוזקה למקומו. הקפד ללחוץ כלפי מטה על כל צידי המדבקה כדי להבטיח חיבור בטוח.

שלב 4: מחממים את התיקון

השלב האחרון הוא לחמם את התיקון. זה יכול להיעשות עם מייבש שיער. התחל על ידי הגדרת מייבש השיער להגדרה הנמוכה ביותר ולאחר מכן החזק אותו במרחק של כ-6 אינץ' מהמדבקה. הזיזו את מייבש השיער בתנועות סיבוביות למשך כ-2 דקות. זה יעזור להפעיל את הדבק וליצור קשר חזק.

סיכום

תיקון חור במזרן מתנפח הוא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך זה ערכת תיקון, מספריים ומייבש שיער. עם הכלים האלה, אתה יכול בקלות לתקן את החור ולהחזיר את המזרן שלך לקדמותו תוך זמן קצר. אם אתה צריך עזרה, אתה תמיד יכול לצפות בסרטון הדרכה ב- YouTube .

שאלות נפוצות

שְׁאֵלָה תשובה
האם אני יכול להשתמש במדבקה רגילה? לא, אתה צריך להשתמש במדבקת מזרן מתנפחת לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
האם אני צריך להשתמש במייבש שיער? כן, החום ממייבש השיער יעזור להפעיל את הדבק וליצור קשר חזק.
כמה זמן לוקח לתקן חור? זה אמור לקחת בערך 10 דקות כדי לתקן חור במזרן מתנפח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן