דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן חור בגרב
כיצד לתקן חור בגרב

כיצד לתקן חור בגרב

מבוא

זה קרה לכולנו: אתה מושך את זוג הגרביים האהוב עליך, רק כדי למצוא חור באחד מהם. אל תדאג, זה תיקון קל! הנה איך לתקן חור בגרב בכמה שלבים פשוטים.

אסוף אספקה

הצעד הראשון הוא לאסוף את הציוד שתצטרך. תזדקק למחט, חוט וטלאי בד. אתה יכול למצוא כתמי בד בחלק המושגים של חנות הבדים המקומית שלך, או שאתה יכול להשתמש בפיסת בד מחולצה ישנה או זוג מכנסיים.

הכן את התיקון

ברגע שיש לך את הציוד שלך, תצטרך להכין את התיקון. גזרו את כתם הבד כך שהוא יהיה מעט יותר גדול מהחור בגרב. זה ייתן לך קצת בד נוסף לעבוד איתו כשאתה תופר את התיקון למקומו.

תפור את התיקון במקומו

עכשיו הגיע הזמן לתפור את התיקון למקומו. השחילו את המחט וקשרו קשר בקצה. התחל בתפירה סביב קצוות התיקון, הקפד לשמור את התפרים קרובים זה לזה. לאחר שעברת את כל הדרך מסביב לתיקון, קשרו את החוט וחתכו את העודף.

בדוק אם יש דליפות

לאחר שתפרת את התיקון למקומו, הגיע הזמן לבדוק אם יש נזילות. שים את הגרב ובדוק אם יש רווחים או חורים במדבקה. אם תמצא, פשוט תפר אותם עם עוד כמה תפרים.

סיכום

זה כל מה שיש בזה! עם כמה צעדים פשוטים, אתה יכול בקלות לתקן חור בגרב שלך ולחזור ללבוש את הזוג האהוב עליך. אז אל תזרוק את הגרביים האלה עדיין – עם קצת עבודה, אתה יכול לעשות אותם טובים כמו חדשים!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן