דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן חורים בקיר – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן חורים בקיר - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן חורים בקיר – מדריך שלב אחר שלב

מה אתה צריך

  • תיקון קיר גבס
  • שפכטל
  • נייר זכוכית
  • מתחם משותף
  • תֶחֶל
  • צֶבַע

שלב 1: הכן את החור

השלב הראשון בתיקון חור בקיר הוא הכנת החור. השתמש בשפכטל כדי לגרד כל פסולת רופפת או חומר משולי החור. אם החור גדול מכמה סנטימטרים, השתמש במסור קיר גבס כדי לחתוך קצוות משוננים. לאחר שהקצוות חלקים, השתמש בוואקום כדי לנקות אבק או פסולת.

עֵצָה

אם החור גדול מכמה סנטימטרים, ייתכן שתצטרך להשתמש בפיסת גרוטאות קיר גבס או דיקט כדי לתקן את החור.

שלב 2: החל את התיקון

לאחר הכנת החור, הגיע הזמן להחיל את התיקון. התחל על ידי חיתוך חתיכת תיקון קיר גבס שגדול מעט מהחור. הנח את התיקון מעל החור ולחץ אותו בחוזקה למקומו. השתמש בשפכטל כדי להחליק בועות אוויר או רווחים. אם התיקון אינו צמוד לקיר, השתמש בסכין קיר גבס כדי לגרד כל עודפי חומר.

שלב 3: החל תרכובת מפרקים

לאחר שהמדבקה מונחת, הגיע הזמן למרוח תרכובת מפרקים. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של תרכובת מפרקים על המדבקה. השתמש בשפכטל כדי לפזר את התרכובת באופן שווה על פני התיקון. הניחו לתרכובת להתייבש לפחות 24 שעות.

עֵצָה

אם התיקון אינו צמוד לקיר, השתמש בסכין קיר גבס כדי לגרד כל עודפי חומר.

שלב 4: שיוף את התיקון

לאחר שהתרכובת המפרק התייבשה, הגיע הזמן לשייף את התיקון. השתמש בחתיכת נייר זכוכית כדי לשייף קלות את התיקון. זה יעזור להחליק את כל הקצוות הגסים וליצור מראה חלק. לאחר שהמדבקה חלקה, השתמש בוואקום כדי לנקות אבק או פסולת.

שלב 5: יסוד וצבע

השלב האחרון בקיבוע חור בקיר הוא יסוד וצביעת התיקון. התחל על ידי מריחת שכבת פריימר על המדבקה. הניחו לפריימר להתייבש לפחות 24 שעות. לאחר שהפריימר יבש, מרחו שכבת צבע על התיקון. הניחו לצבע להתייבש לפחות 24 שעות לפני שנוגעים בו.

עכשיו אתה יודע איך לתקן חורים בקיר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן