דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן דיסק שרוט | טיפים לתיקון
כיצד לתקן דיסק שרוט | טיפים לתיקון

כיצד לתקן דיסק שרוט | טיפים לתיקון

מבוא

לאחר דיסק שרוט יכול להיות כאב אמיתי. זה יכול להוביל לכל מיני בעיות, מחוסר יכולת לנגן את הדיסק ועד לדלג או להקפיא את התקליטור במהלך ההשמעה. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לתקן דיסק שרוט. הנה כמה טיפים וטריקים לתיקון דיסק שרוט.

נקה את התקליטור

השלב הראשון בתיקון דיסק שרוט הוא לנקות אותו. זה יכול להיעשות עם מטלית רכה וקצת אלכוהול. נגב בעדינות את הדיסק בתנועות סיבוביות עם הבד ואלכוהול. זה יעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שעלולים להיות על התקליטור. הקפד לא ללחוץ חזק מדי בעת ניקוי התקליטור, שכן הדבר עלול לגרום לנזק נוסף.

שימוש במשחת שיניים

דרך נוספת לנקות דיסק שרוט היא להשתמש במשחת שיניים. פשוט מרחו כמות קטנה של משחת שיניים על מטלית רכה ושפשפו בעדינות את הדיסק בתנועות סיבוביות. זה יעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שעלולים להיות על התקליטור. הקפידו להשתמש במשחת שיניים לא שוחקת, שכן משחת שיניים שוחקת עלולה לגרום לנזק נוסף.

שימוש בערכת תיקון דיסק

אם השיטות שלעיל לא עובדות, אתה יכול לנסות להשתמש בערכת תיקון דיסקים. ערכות אלו מגיעות בדרך כלל עם פתרון מיוחד ומשטח ליטוש. כל שעליך לעשות הוא למרוח את התמיסה על כרית הליטוש ולשפשף בעדינות את הדיסק בתנועה סיבובית. זה יעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שעלולים להיות על התקליטור. הקפד לעקוב בקפידה אחר ההוראות על הערכה, שכן שימוש בתמיסה שגויה או לחץ רב מדי עלולים לגרום לנזק נוסף.

שימוש בתרכובת פוליש

אם כל השאר נכשל, אתה יכול לנסות להשתמש בתרכובת ליטוש. תרכובות אלו פותחו במיוחד כדי לסייע בהסרת שריטות מדיסקים. כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה מהתרכובת על מטלית רכה ולשפשף בעדינות את הדיסק בתנועה סיבובית. זה יעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שעלולים להיות על התקליטור. הקפידו לעקוב בקפידה אחר ההוראות על התרכובת, שכן שימוש בתרכובת שגויה או לחץ יתר עלול לגרום לנזק נוסף.

סיכום

תיקון דיסק שרוט יכול להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, זה יכול להיעשות. הקפד לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולקחת את הזמן שלך בעת ניקוי או ליטוש הדיסק. עם קצת סבלנות וקצת שומן מרפקים, אתה יכול לגרום לדיסק השרוט שלך להיראות כמו חדש תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן