דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן ברז למקלחת – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן ברז למקלחת - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן ברז למקלחת – מדריך שלב אחר שלב

מה אתה צריך

  • מברג
  • מפתח ברגים מתכוונן
  • צְבָת
  • חלקי חילוף

מדריך שלב אחר שלב לתיקון ברז למקלחת

שלב 1: סגור את אספקת המים

הצעד הראשון הוא לסגור את אספקת המים לברז המקלחת. זה נעשה בדרך כלל על ידי כיבוי שסתום סגירת המים הראשי בבית שלך. אם אינכם יודעים היכן זה, לרוב תוכלו למצוא אותו ליד דוד המים או במרתף. לאחר סגירת המים, הפעל את ברז המקלחת כדי לוודא שהוא כבוי.

שלב 2: הסר את הידית

השלב הבא הוא להסיר את הידית. זה נעשה בדרך כלל על ידי שחרור הידית עם מברג. אם הידית תקועה, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בצבת כדי לשחרר אותה. לאחר הסרת הידית, אתה אמור להיות מסוגל לראות את גזע השסתום ואת אום האריזה.

שלב 3: הסר את גזע השסתום

לאחר הסרת הידית, אתה יכול להסיר את גזע השסתום. זה נעשה בדרך כלל על ידי שחרור אום האריזה עם מפתח ברגים מתכוונן. לאחר הסרת אום האריזה, גזע השסתום אמור לצאת בקלות.

שלב 4: החלף את החלקים

לאחר הסרת גזע השסתום, ניתן להחליף את החלקים הגורמים לדליפה. זה עשוי לכלול את גזע השסתום, אום האריזה, מכונת הכביסה או טבעת ה-O. הקפד להחליף את כל החלקים באותו גודל וסוג כמו החלקים המקוריים.

שלב 5: הרכיבו מחדש את הברז

לאחר החלפת כל החלקים, ניתן להרכיב מחדש את הברז. התחל על ידי החזרת גזע השסתום לתוך הברז והידוק אום האריזה בעזרת מפתח ברגים מתכוונן. לאחר מכן, החלף את הידית והדק אותה עם מברג. לבסוף, הפעל את אספקת המים ובדוק את הברז כדי לוודא שהוא פועל כהלכה.

סיכום

תיקון ברז למקלחת הוא תהליך פשוט למדי. עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות תוכלו לתקן את הבעיה בקלות בעצמכם. למידע נוסף על איך לתקן ברז למקלחת, אתה יכול לבדוק את המאמר הזה בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן