דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן ברז לאמבטיה מהקיר
כיצד לתקן ברז לאמבטיה מהקיר

כיצד לתקן ברז לאמבטיה מהקיר

מה אתה צריך

  • מברג
  • מפתח ברגים מתכוונן
  • קלטת אינסטלטור
  • חלקי חילוף (במידת הצורך)

שלבים לתיקון ברז לאמבטיה מהקיר

שלב 1: סגור את אספקת המים

לפני שתתחיל, תצטרך לסגור את אספקת המים לברז. זה יכול להיעשות בדרך כלל על ידי כיבוי שסתום הכיבוי הממוקם מתחת לכיור. אם אין לך שסתום סגירה, תצטרך לסגור את אספקת המים הראשית לבית שלך.

שלב 2: הסר את ידית הברז

לאחר סגירת אספקת המים, תצטרך להסיר את ידית הברז. זה נעשה בדרך כלל על ידי שחרור הידית עם מברג. לאחר הסרת הידית, תוכל לגשת לגזע הברז.

שלב 3: הסר את גזע הברז

גזע הברז הוא החלק של הברז השולט בזרימת המים. כדי להסיר אותו, תצטרך להשתמש במפתח ברגים מתכוונן כדי לשחרר אותו מהקיר. לאחר הסרת הגבעול, תוכל לגשת לרכיבים הפנימיים של הברז.

שלב 4: החלף את הרכיבים הפנימיים

לאחר הסרת גזע הברז, תוכל לגשת לרכיבים הפנימיים של הברז. אם אחד מהרכיבים הללו בלוי או פגום, יהיה עליך להחליף אותם. הקפד להשתמש באותו סוג של רכיבים כמו אלה שאתה מחליף.

שלב 5: הרכיבו מחדש את הברז

לאחר שהחלפתם את הרכיבים הפנימיים, תצטרכו להרכיב מחדש את הברז. התחל על ידי עטיפת גזע הברז עם סרט אינסטלטור. זה יעזור ליצור איטום אטום למים. לאחר מכן, חבר מחדש את הגבעול לקיר באמצעות מפתח ברגים מתכוונן. לבסוף, חבר מחדש את ידית הברז והפעל את אספקת המים.

סיכום

תיקון ברז אמבטיה מהקיר הוא משימה פשוטה יחסית. עם הכלים והחומרים הנכונים, תוכלו לבצע את העבודה במהירות ובבטחה. אם אתה צריך עזרה, אתה תמיד יכול לצפות בסרטון הדרכה ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן