דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד לתקן באגים במחשב בפורטנייט
כיצד לתקן באגים במחשב בפורטנייט

כיצד לתקן באגים במחשב בפורטנייט

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ושוחרר בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק יריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

באגים נפוצים במחשב Fortnite

Fortnite הוא משחק מורכב עם הרבה חלקים נעים, וככזה, הוא נוטה לבאגים. כמה מבאגי המחשב הנפוצים ביותר בפורטנייט כוללים:

  • המשחק קורס
  • קְפִיאָה
  • בעיות גרפיקה ואודיו
  • שגיאות חיבור
  • חוסר יכולת להפעיל את המשחק

כיצד לתקן באגים במחשב בפורטנייט

בדוק את דרישות המערכת שלך

הצעד הראשון בתיקון באגים במחשב ב-Fortnite הוא לוודא שהמערכת שלך עומדת בדרישות המינימום למשחק. בדוק את דרישות המערכת עבור Fortnite באתר Epic Games כדי לוודא שהמערכת שלך עומדת בדרישות המינימום.

עדכן את מנהלי ההתקנים הגרפיים שלך

אם המערכת שלך עומדת בדרישות המינימום, השלב הבא הוא לוודא שמנהלי ההתקן הגרפיים שלך מעודכנים. מנהלי התקנים גרפיים מיושנים עלולים לגרום לכל מיני בעיות, כולל קריסות משחקים, הקפאה ובעיות גרפיקה ואודיו. אתה יכול לעדכן את מנהלי ההתקנים הגרפיים שלך על ידי הורדת מנהלי ההתקן העדכניים ביותר מאתר היצרן.

בדוק אם יש קבצי משחק פגומים

אם המערכת שלך עומדת בדרישות המינימום והדרייברים הגרפיים שלך מעודכנים, השלב הבא הוא בדיקת קבצי משחק פגומים. קבצי משחק פגומים יכולים לגרום לכל מיני בעיות, כולל קריסות משחק, הקפאה ושגיאות חיבור. כדי לבדוק אם יש קבצי משחק פגומים, פתח את Epic Games Launcher ולחץ על כפתור "אמת".

התקן מחדש את Fortnite

אם כל השאר נכשל, השלב האחרון הוא להתקין מחדש את Fortnite. פעולה זו תמחק את כל קבצי המשחק שלך ותחליף אותם בקבצים טריים ולא פגומים. כדי להתקין מחדש את Fortnite, פתח את Epic Games Launcher ולחץ על כפתור "הסר".

סיכום

באגים במחשב ב-Fortnite יכולים להיות מתסכלים, אך בדרך כלל ניתן לתקן אותם על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, תוכל לחפש טיפים נוספים ב-YouTube.com כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן