דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן את Minecraft
כיצד לתקן את Minecraft

כיצד לתקן את Minecraft

פתרון בעיות נפוצות של Minecraft

בדוק עדכונים

הצעד הראשון בפתרון כל בעיה של Minecraft הוא לוודא שיש לך את הגרסה העדכנית ביותר של המשחק. אם אתה משחק בגרסת Java של Minecraft, אתה יכול לחפש עדכונים על ידי פתיחת המשגר ולחיצה על כפתור "בדוק עדכונים". אם אתה משחק בגרסת Windows 10 של המשחק, תוכל לחפש עדכונים על ידי פתיחת חנות Microsoft ולחיצה על כפתור "בדוק עדכונים". אם קיים עדכון זמין, הוא יוריד ויותקן באופן אוטומטי.

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

אם אתה מתקשה להתחבר לשרת Minecraft או לשחק באינטרנט, ייתכן שהחיבור לאינטרנט הוא הגורם. כדי לבדוק את החיבור לאינטרנט, פתח דפדפן אינטרנט ובקר באתר אינטרנט כגון Google או Yahoo. אם האתר נטען ללא בעיות, אז חיבור האינטרנט שלך פועל כראוי. אם האתר לא נטען, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם ספק שירותי האינטרנט שלך כדי לפתור את הבעיה.

בדוק את הגדרות חומת האש שלך

אם אתה מתקשה להתחבר לשרת Minecraft או לשחק באינטרנט, ייתכן שחומת האש שלך חוסמת את המשחק. כדי לבדוק את הגדרות חומת האש שלך, פתח את לוח הבקרה ולחץ על האפשרות "חומת האש של Windows". משם, אתה יכול לבדוק אם Minecraft רשומה כתוכנית מותרת. אם זה לא, אתה יכול להוסיף אותו על ידי לחיצה על האפשרות "אפשר תוכנית או תכונה דרך חומת האש של Windows".

בדוק את מנהלי ההתקן של כרטיס המסך שלך

אם אתה מתקשה להפעיל את Minecraft, ייתכן שמנהלי ההתקן של הכרטיס הגרפי שלך לא מעודכנים. כדי לבדוק את מנהלי ההתקן של הכרטיס הגרפי, פתח את מנהל ההתקנים ולחץ על האפשרות "מתאמי תצוגה". משם, תוכל ללחוץ לחיצה ימנית על כרטיס המסך שלך ולבחור באפשרות "עדכן מנהל התקן". אם קיים עדכון זמין, הוא יוריד ויותקן באופן אוטומטי.

סיכום

פתרון בעיות של Minecraft יכול להיות אתגר, אבל עם הכלים והידע הנכונים, אתה יכול להפעיל את המשחק שוב תוך זמן קצר. אם אתה מתקשה להתחבר לשרת או לשחק באינטרנט, ודא שחיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה ושהגדרות חומת האש שלך מאפשרות את המשחק. בנוסף, ודא שיש לך את הגרסה העדכנית ביותר של המשחק ושמנהלי ההתקן של הכרטיס הגרפי שלך מעודכנים. למידע נוסף על Minecraft, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן