דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן את Clash of Fallout 4 Mods
כיצד לתקן את Clash of Fallout 4 Mods

כיצד לתקן את Clash of Fallout 4 Mods

מבוא

אם אתה מעריץ של סדרת Fallout, אתה יודע שמודים יכולים להיות דרך מצוינת להתאים אישית את המשחק שלך ולהפוך אותו לשלך. עם זאת, אם לא תיזהר, אתה יכול להסתיים עם חבורה של מודים שמתנגשים זה בזה, וכתוצאה מכך באגים מוזרים וקריסות. במאמר זה, נראה לך כיצד לתקן התנגשויות מוד ב-Fallout 4 ולהפעיל את המשחק שלך בצורה חלקה.

בדוק אם יש אופנים סותרים

הצעד הראשון בתיקון התנגשויות מוד הוא לזהות את האופנים שגורמים לבעיה. אם אינך בטוח אילו אופנים גורמים לבעיה, תוכל להשתמש במנהל מודים כדי לבדוק אם יש התנגשויות. מנהל מודים הוא כלי המאפשר לך לנהל בקלות את המודים שלך ולבדוק אם יש התנגשויות. מנהלי מוד פופולריים כוללים את Nexus Mod Manager, Mod Organizer ו-LOOT.

שימוש ב-Mod Manager

לאחר שהתקנת מנהל מוד, תוכל להשתמש בו כדי לבדוק התנגשויות. כדי לעשות זאת, פשוט בחר את המודים שברצונך לבדוק ולחץ על כפתור "בדוק אם יש התנגשויות". לאחר מכן, מנהל המודים יסרוק את המודים ויזהה את כל התנגשויות. לאחר שהוא זיהה התנגשויות כלשהן, תוכל להחליט אילו אופנים לשמור ואילו להסיר.

בדיקה ידנית של התנגשויות

אם אינך רוצה להשתמש במנהל מוד, תוכל גם לבדוק ידנית אם יש התנגשויות. כדי לעשות זאת, תצטרך לפתוח כל מוד בעורך טקסט ולחפש את כל השורות שמזכירות מודs אחר. אם אתה מוצא שורות שמזכירות אופנים אחרים, סביר להניח ששני האופנים סותרים. לאחר מכן תוכל להחליט איזה מוד לשמור ואיזה להסיר.

השבת או הסר התקנה של אופנים מתנגשים

לאחר שזיהית את המודים שגורמים להתנגשות, יהיה עליך להשבית או להסיר את התקנתם. אם אתה משתמש במנהל מוד, אתה יכול פשוט ללחוץ על הלחצן "השבת" או "הסר התקנה" כדי להסיר את המוד. אם אינך משתמש במנהל מוד, תצטרך למחוק ידנית את קבצי המוד מתיקיית המשחק שלך.

השבת מודים שאינם בשימוש

אם מותקנים לך הרבה אופנים, אולי תרצה לשקול לבטל את כל המודים שאתה לא משתמש בהם. זה יכול לעזור להפחית את הסיכויים להתנגשויות מוד, כמו גם לשפר את ביצועי המשחק שלך. כדי להשבית מוד, פשוט פתח את מנהל המוד ולחץ על כפתור "השבת".

התקן מחדש אופנים מתנגשים

אם אתה מגלה שהשבתה או הסרה של מוד לא פותרת את הבעיה, אולי תרצה לנסות להתקין מחדש את המוד. זה יכול לפעמים לתקן את הבעיה, מכיוון שהוא יכול להחליף את כל הקבצים הפגומים. כדי להתקין מחדש מוד, פשוט פתח את מנהל המוד ולחץ על כפתור "התקן מחדש".

סיכום

התנגשויות מוד יכולות להיות בעיה מתסכלת, אבל עם הכלים והידע הנכונים, אתה יכול לתקן אותן בקלות. על ידי שימוש במנהל מודדים כדי לבדוק התנגשויות, השבתת מודדים שאינם בשימוש והתקנה מחדש של כל מודs מתנגש, אתה יכול להפעיל את המשחק שלך בצורה חלקה תוך זמן קצר. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה מ- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן