דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן את Bootloop ב-Galaxy S8
כיצד לתקן את Bootloop ב-Galaxy S8

כיצד לתקן את Bootloop ב-Galaxy S8

מה זה Bootloop?

Bootloop הוא מצב שבו מכשיר אנדרואיד תקוע במחזור אתחול מתמשך. המשמעות היא שהמכשיר יפעיל מחדש את עצמו ללא הרף ולא יוכל להגיע למסך הבית. זה יכול להיגרם מבעיית תוכנה או בעיית חומרה.

כיצד לתקן את Bootloop ב-Galaxy S8

שלב 1: בדוק את הסוללה

השלב הראשון הוא לבדוק את הסוללה. אם הסוללה שלך חלשה, זה יכול להיות הגורם לאתחול. נסה לטעון את המכשיר לכמה דקות ואז בדוק אם האתחול עדיין מתרחש.

שלב 2: נגב את מחיצת המטמון

אם הסוללה אינה הבעיה, עליך לנסות למחוק את מחיצת המטמון. פעולה זו תנקה את כל הקבצים או ההגדרות הזמניים שעלולים לגרום לאתחול. כדי לעשות זאת, תצטרך לכבות את המכשיר שלך, ולאחר מכן ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצני הגברת עוצמת הקול, Bixby והפעלה בו-זמנית. כאשר הלוגו של אנדרואיד מופיע, שחרר את הכפתורים ולאחר מכן לחץ על כפתור עוצמת הקול כדי לבחור באפשרות "מחק מחיצת מטמון". לאחר השלמת התהליך, תוכל להפעיל מחדש את המכשיר.

שלב 3: בצע איפוס להגדרות היצרן

אם ניגוב מחיצת המטמון לא עובד, עליך לנסות לבצע איפוס להגדרות היצרן. זה ישחזר את המכשיר להגדרות המקוריות שלו ואמור לתקן את לולאת האתחול. כדי לעשות זאת, תצטרך לכבות את המכשיר שלך, ולאחר מכן ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצני הגברת עוצמת הקול, Bixby והפעלה בו-זמנית. כאשר הלוגו של אנדרואיד מופיע, שחרר את הכפתורים ולאחר מכן לחץ על לחצן החלשת עוצמת הקול כדי לבחור באפשרות "איפוס להגדרות היצרן". לאחר השלמת התהליך, תוכל להפעיל מחדש את המכשיר.

שלב 4: צור קשר עם סמסונג

אם אף אחד מהשלבים שלעיל לא עבד, עליך לפנות לסמסונג לסיוע נוסף. הם יוכלו לעזור לך לאבחן את הבעיה ולספק לך את השלבים הדרושים כדי לתקן אותה.

על ידי ביצוע השלבים הבאים, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את לולאת האתחול ב- Samsung Galaxy S8 שלך. אם יש לך שאלות כלשהן או זקוק לסיוע נוסף, תוכל לבקר בדף ויקיפדיה זה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן