דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן את הבעיה של לא שומעים בדיסקורד
כיצד לתקן את הבעיה של לא שומעים בדיסקורד

כיצד לתקן את הבעיה של לא שומעים בדיסקורד

מה זה דיסקורד?

Discord היא פלטפורמת צ'אט קולית וטקסט פופולרית המאפשרת לגיימרים לתקשר זה עם זה תוך כדי משחק. זה בחינם לשימוש וזמין במספר פלטפורמות, כולל Windows, Mac, iOS ו-Android.

מה גורם לבעיה שלא שומעים בדיסקורד?

יש כמה סיבות שבגללן לא ישמעו אותך בדיסקורד. אלה כוללים: – חיבור אינטרנט לקוי: אם חיבור האינטרנט שלך איטי או לא אמין, זה יכול לגרום לקול שלך לא להישמע בדיסקורד. – הגדרות אודיו שגויות: אם הגדרות האודיו שלך שגויות, זה יכול לגרום לקול שלך לא להישמע בדיסקורד. – מיקרופון פגום: אם המיקרופון שלך פגום או לא פועל כהלכה, זה יכול לגרום לקול שלך לא להישמע בדיסקורד. – בעיות בשרת דיסקורד: אם יש בעיות בשרת הדיסקורד, זה עלול לגרום לקולך לא להישמע בדיסקורד.

כיצד לתקן את הבעיה של לא שומעים בדיסקורד

אם אתה מתקשה להישמע בדיסקורד, ישנם מספר שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה.

1. בדוק את חיבור האינטרנט שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. ודא שהחיבור שלך יציב ואמין. אתה יכול לעשות זאת על ידי הפעלת בדיקת מהירות או על ידי בדיקת עוצמת האות של הנתב שלך.

2. בדוק את הגדרות השמע שלך

השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות השמע שלך. ודא שהמיקרופון שלך מוגדר כהתקן הקלט המוגדר כברירת מחדל ושעוצמת הקול מוגברת. כדאי גם לבדוק שהמיקרופון לא מושתק.

3. בדוק את המיקרופון שלך

אם הגדרות השמע שלך נכונות, השלב הבא הוא לבדוק את המיקרופון שלך. ודא שהוא מחובר כראוי ושהוא פועל כהלכה. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקתו באפליקציה אחרת, כגון Skype או Audacity.

4. בדוק את שרת הדיסקורד

אם כל השלבים לעיל נכונים, השלב הבא הוא לבדוק את שרת Discord. ודא שהשרת פועל כהלכה ושאין איתו בעיות. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת דף סטטוס Discord.

סיכום

אם אתה מתקשה להישמע בדיסקורד, ישנם מספר שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. בדוק את חיבור האינטרנט, הגדרות השמע, המיקרופון ושרת הדיסקורד. אם כל השלבים הללו נכונים, יש לתקן את הבעיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן