דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן את בעיית האוזניות במחשב
כיצד לתקן את בעיית האוזניות במחשב

כיצד לתקן את בעיית האוזניות במחשב

מבוא

יש לך בעיה עם אוזניות במחשב? האם אתה מתקשה לשמוע קול דרך האוזניות שלך? אם כן, אתה לא לבד. אנשים רבים חוו את הבעיה הזו וזה יכול להיות די מתסכל. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לתקן את בעיית האוזניות במחשב. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד.

בדוק את הגדרות השמע

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את הגדרות השמע במחשב שלך. ודא שהאוזניות נבחרות כהתקן האודיו המוגדר כברירת מחדל. אתה יכול גם לנסות לכוונן את רמות הווליום כדי לוודא שהסאונד לא נמוך מדי.

בדוק את שקע האוזניות

השלב הבא הוא לבדוק את שקע האוזניות. ודא שהשקע מוכנס היטב ליציאת השמע במחשב שלך. ייתכן שתרצה גם לנסות להשתמש בזוג אוזניות אחר כדי לראות אם הבעיה היא באוזניות או במחשב.

עדכן מנהלי התקנים לאודיו

אם השלבים שלעיל לא עובדים, ייתכן שתצטרך לעדכן את מנהלי ההתקן של השמע שלך. בדרך כלל תוכל למצוא את מנהלי ההתקן העדכניים ביותר באתר היצרן. הקפד להוריד את הדרייברים הנכונים עבור המחשב שלך.

התקן מחדש מנהלי התקנים לאודיו

אם עדכון מנהלי ההתקן לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להתקין אותם מחדש. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר למנהל ההתקנים ובחירה בהתקן השמע. לאחר מכן, לחץ לחיצה ימנית על המכשיר ובחר הסר התקנה. לאחר הסרת מנהלי ההתקן, תוכל להתקין אותם מחדש על ידי הורדת הגרסה העדכנית ביותר מאתר היצרן.

סיכום

אם אתה נתקל בבעיות עם אוזניות במחשב שלך, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לפתור את הבעיה. בדוק את הגדרות השמע, בדוק את שקע האוזניות, עדכן את מנהלי ההתקן של השמע והתקן מחדש את מנהלי ההתקן של האודיו. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, תוכל לצפות בסרטון המועיל הזה: כיצד לתקן את בעיית האוזניות במחשב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן