דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לתקן אריחים מפטפטים
כיצד לתקן אריחים מפטפטים

כיצד לתקן אריחים מפטפטים

מה גורם לאריחים מפטפטים?

אריחים מפטפטים הם אריחים שמסתובבים ומשמיעים רעש נקישה או פטפוט כשאתה הולך עליהם. זה נגרם על ידי התפרקות הדבק מתחת לאריחים עם הזמן. כאשר הדבק מאבד את אחיזתו, האריחים משתחררים ויכולים לנוע. זו יכולה להיות בעיה במסגרות מגורים ומסחריות.

כיצד לתקן אריחים מפטפטים

הצעד הראשון בתיקון אריחים מפטפטים הוא לזהות את מקור הבעיה. אם האריחים רופפים בגלל קשר דבק שבור, אז תצטרך להחליף את הדבק. אם האריחים רופפים בגלל התקנה לקויה, ייתכן שיהיה עליך להסיר את האריחים ולהתקין אותם מחדש.

החלפת הדבק

אם האריחים רופפים בגלל קשר דבק שבור, אז תצטרך להחליף את הדבק. התחל בהסרת האריחים הרופפים וכל הדבק שנותר. השתמש בשפכטל כדי לגרד את כל הדבק שנותר. לאחר שהאזור נקי, ניתן למרוח דבק חדש. הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן ליישום נכון. הניחו לדבק להתייצב לפחות 24 שעות לפני החלפת האריחים.

התקנה מחדש של האריחים

אם האריחים רופפים בגלל התקנה לקויה, ייתכן שיהיה עליך להסיר את האריחים ולהתקין אותם מחדש. התחל בהסרת האריחים הרופפים וכל הדבק שנותר. השתמש בשפכטל כדי לגרד את כל הדבק שנותר. לאחר שהאזור נקי, ניתן למרוח דבק חדש. הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן ליישום נכון. לאחר שהדבק יבש, אתה יכול להתחיל להתקין מחדש את האריחים. הקפידו להשתמש בפלס כדי להבטיח שהאריחים יהיו אחידים וישרים. השתמש במרווחים כדי לשמור את האריחים במרחק המתאים אחד מהשני. הניחו לדבק להתייצב לפחות 24 שעות לפני ההליכה על האריחים.

מניעת אריחים מפטפטים

הדרך הטובה ביותר למנוע אריחים מפטפטים היא לוודא שהם מותקנים כראוי. הקפד להשתמש בדבק המתאים ופעל לפי הוראות היצרן ליישום נכון. כמו כן, הקפידו להשתמש בפלס כדי להבטיח שהאריחים יהיו אחידים וישרים. השתמש במרווחים כדי לשמור את האריחים במרחק המתאים אחד מהשני. לבסוף, הקפידו לנקות את המשטח לפני מריחת הדבק ולאפשר לדבק להתייצב לפחות 24 שעות לפני ההליכה על המרצפות.

אריחים מפטפטים יכולים להוות מטרד, אך ניתן לתקן אותם בקלות. על ידי החלפת הדבק או התקנה מחדש של האריחים, תוכלו לוודא שהאריחים שלכם יישארו במקומם ולא יעשו רעש. ועל ידי ביצוע הליכי ההתקנה הנכונים, אתה יכול לעזור למנוע אריחים פטפוטים בעתיד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן