דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן אוזניות אם אתה יכול לשמוע רק בצד אחד
כיצד לתקן אוזניות אם אתה יכול לשמוע רק בצד אחד

כיצד לתקן אוזניות אם אתה יכול לשמוע רק בצד אחד

סיבות נפוצות לאוזניות חד צדדיות

חוטים שבורים

הבעיה הנפוצה ביותר עם אוזניות היא חוטים שבורים. זה יכול לקרות אם אתה מזיז את האוזניות לעתים קרובות או אם החוטים מרוטים. כדי לבדוק אם יש חוטים שבורים, תסתכל על החוטים ליד שקע האוזניות. אם אתה רואה חוטים חשופים, תצטרך להחליף את האוזניות.

מחברים מלוכלכים

סיבה שכיחה נוספת לאוזניות חד-צדדיות היא מחברים מלוכלכים. זה נכון במיוחד אם האוזניות נמצאות בשימוש תכוף. כדי לנקות את המחברים, השתמש במקלון צמר גפן ואלכוהול. הקפד להיכנס לכל החריצים ולהסיר לכלוך או פסולת.

שקע אודיו פגום

אם שקע האוזניות פגום, זה עלול לגרום לצליל חד צדדי. כדי לבדוק אם יש נזק, בדוק את שקע האוזניות לאיתור סימנים גלויים של נזק. אם השקע פגום, תצטרך להחליף את האוזניות.

פתרון בעיות באוזניות חד צדדיות

אם אתה חווה צליל חד צדדי, יש כמה דברים שאתה יכול לנסות לפני שתחליף את האוזניות. ראשית, נסה לחבר את האוזניות למכשיר אחר. אם הצליל עדיין חד צדדי, תצטרך לנסות את השלבים הבאים.

בדוק את הגדרות היתרה

למכשירים רבים יש הגדרת איזון הניתנת להתאמה. ניתן להשתמש בהגדרה זו כדי לכוונן את הצליל בין הערוצים השמאלי והימני. כדי להתאים את האיזון, פתח את ההגדרות במכשיר שלך וחפש את הגדרת האיזון. לאחר מכן תוכל לכוונן את האיזון כדי לוודא שהסאונד מאוזן בין הערוץ השמאלי והימני.

בדוק את הגדרות עוצמת הקול

אם הגדרות האיזון כבר מותאמות, ייתכן שיהיה עליך לבדוק את הגדרות עוצמת הקול. אם ערוץ אחד חזק יותר מהשני, זה יכול לגרום לצליל חד צדדי. כדי לבדוק את הגדרות עוצמת הקול, פתח את ההגדרות במכשיר שלך וחפש את הגדרות עוצמת הקול. ודא ששני הערוצים מוגדרים לאותה עוצמת הקול.

נקה את המחברים

אם הגדרות האיזון ועוצמת הקול כבר מותאמות, ייתכן שיהיה עליך לנקות את המחברים. כדי לנקות את המחברים, השתמש במקלון צמר גפן ואלכוהול. הקפד להיכנס לכל החריצים ולהסיר לכלוך או פסולת.

אם ניסית את כל השלבים לעיל והסאונד עדיין חד צדדי, ייתכן שיהיה עליך להחליף את האוזניות. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן