דף הבית » רק אצלנו » כיצד לסדר דפים ב-PDF

כיצד לסדר דפים ב-PDF

כיצד לסדר דפים ב-PDF

כיצד לסדר דפים ב-PDF

מסמכי PDF הם דרך מצוינת לשתף מידע, אך לפעמים ייתכן שיהיה עליך לסדר מחדש את הדפים בקובץ PDF. בין אם אתה מנסה לארגן מסמך ארוך או רק צריך להזיז כמה עמודים, מדריך זה יראה לך כיצד לסדר דפים במסמכי PDF.

סידור מחדש בסיסי של העמוד

הדרך הבסיסית ביותר לסדר מחדש עמודים במסמך PDF היא להשתמש בתכונה "תמונות ממוזערות של עמודים". תכונה זו זמינה ברוב צופי ה-PDF, כולל Adobe Acrobat Reader. כדי לגשת לתמונות הדפים הממוזערות, פתח את מסמך ה-PDF ולאחר מכן לחץ על הלחצן "תמונות ממוזערות של עמודים" בסרגל הכלים. לאחר שפתחת את תמונות העמודים, תוכל ללחוץ ולגרור את הדפים כדי לסדר אותם מחדש. אתה יכול גם למחוק דפים על ידי לחיצה ימנית עליהם ובחירה ב"מחק". כשתסיים לסדר מחדש את הדפים, לחץ על כפתור "שמור" כדי לשמור את השינויים שלך.

טכניקות מתקדמות

אם אתה צריך לסדר מחדש דפים בצורה מורכבת יותר, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בטכניקה מתקדמת יותר. לדוגמה, אם אתה צריך להעביר עמוד מסוף המסמך להתחלה, אתה יכול להשתמש בתכונה "הזז עמודים". כדי לגשת לתכונה זו, פתח את מסמך ה-PDF ולאחר מכן לחץ על הלחצן "העבר עמודים" בסרגל הכלים. לאחר שפתחת את חלון העבר עמודים, תוכל לבחור את העמוד שברצונך להעביר ולאחר מכן ללחוץ על הלחצן "העבר". לאחר מכן תוכל לבחור את הדף שאליו ברצונך להעביר את הדף וללחוץ שוב על כפתור "העבר". כשתסיים, לחץ על כפתור "שמור" כדי לשמור את השינויים שלך.

שימוש בתוכנת צד שלישי

אם אתה צריך לסדר מחדש דפים בצורה מורכבת יותר, ייתכן שתצטרך להשתמש בעורך PDF של צד שלישי. ישנם עורכי PDF רבים זמינים, גם בחינם וגם בתשלום. רוב העורכים הללו יאפשרו לכם לסדר מחדש דפים במגוון דרכים, כולל העברת דפים, מחיקת דפים והכנסת דפים.

שאלות ותשובות

  • האם אוכל לסדר מחדש דפים במסמך PDF מבלי להשתמש בתוכנת צד שלישי? כן, אתה יכול לסדר מחדש דפים במסמך PDF באמצעות התכונה "תמונות ממוזערות של עמודים" ברוב צופי ה-PDF.
  • האם אוכל לסדר מחדש דפים במסמך PDF מבלי לפתוח את המסמך? לא, לא ניתן לסדר מחדש עמודים במסמך PDF מבלי לפתוח את המסמך.
  • האם אוכל לסדר מחדש דפים במסמך PDF מבלי לשמור את המסמך? לא, לא ניתן לסדר מחדש עמודים במסמך PDF מבלי לשמור את המסמך.

לסיכום, סידור מחדש של עמודים במסמך PDF הוא תהליך פשוט. אתה יכול להשתמש בתכונה "תמונות ממוזערות של עמודים" ברוב צופי ה-PDF כדי לארגן מחדש דפים בצורה בסיסית. לסידורים מחדש מורכבים יותר, ייתכן שתצטרך להשתמש בעורך PDF של צד שלישי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן