דף הבית » טופ 10 » כיצד לארגן כתוביות בנטפליקס

כיצד לארגן כתוביות בנטפליקס

כיצד לארגן כתוביות בנטפליקס

מהן כתוביות?

כתוביות הן טקסט המופיע על המסך כדי לספק מידע נוסף על התוכן של סרט או תוכנית טלוויזיה. ניתן להשתמש בהם כדי לספק תרגומים של דיאלוג, לספק הקשר נוסף, או לספק תיאור של הפעולה המתרחשת על המסך. כתוביות יכולות להיות דרך מצוינת לוודא שלא תפספס אף אחד מהפרטים החשובים בסרט או בתוכנית טלוויזיה.

כיצד לארגן כתוביות בנטפליקס

נטפליקס מציעה מגוון אפשרויות לסידור כתוביות. בהתאם למכשיר שבו אתה משתמש, אתה יכול לבחור שכתוביות יופיעו אוטומטית, או שאתה יכול לבחור ידנית אילו כתוביות ברצונך שיופיעו. הנה איך לסדר כתוביות בנטפליקס.

להשתמש במחשב

אם אתה משתמש במחשב כדי לצפות בנטפליקס, תוכל לגשת להגדרות הכתוביות על ידי לחיצה על סמל גלגל השיניים בפינה הימנית התחתונה של המסך. זה יפתח תפריט עם מגוון אפשרויות, כולל היכולת להפעיל או לכבות כתוביות, ולבחור באיזו שפה אתה רוצה שהכתוביות יופיעו.

שימוש במכשיר נייד

אם אתה משתמש במכשיר נייד כדי לצפות בנטפליקס, תוכל לגשת להגדרות הכתוביות על ידי הקשה על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של המסך. זה יפתח תפריט עם מגוון אפשרויות, כולל היכולת להפעיל או לכבות כתוביות, ולבחור באיזו שפה אתה רוצה שהכתוביות יופיעו.

השוואה מהירה

התקן הגדרות כתוביות
מַחשֵׁב סמל גלגל השיניים בפינה הימנית התחתונה
מכשיר נייד שלוש נקודות בפינה הימנית העליונה

אפשרויות נוספות

בנוסף לאפשרויות הבסיסיות לסידור כתוביות, נטפליקס מציעה גם מגוון אפשרויות נוספות. לדוגמה, אתה יכול לבחור שכתוביות יופיעו אוטומטית כאשר סרט או תוכנית טלוויזיה מתנגנים בשפה שאינה שלך. אתה יכול גם לבחור שכתוביות יופיעו במספר שפות בו-זמנית. Netflix מציעה גם את היכולת להתאים אישית את המראה של הכתוביות. אתה יכול לבחור את הגופן, הגודל, הצבע וצבע הרקע של הכתוביות. זו יכולה להיות דרך מצוינת לוודא שהכתוביות קלות לקריאה והבנה. לבסוף, נטפליקס מציעה גם את היכולת להוריד כתוביות לצפייה לא מקוונת. זו יכולה להיות אפשרות מצוינת אם אתה מטייל ואין לך גישה לחיבור לאינטרנט.

סיכום

סידור כתוביות בנטפליקס הוא דרך מצוינת לוודא שלא תפספס אף אחד מהפרטים החשובים בסרט או בתוכנית טלוויזיה. עם מגוון האפשרויות הזמינות, אתה יכול להתאים אישית את מראה הכתוביות כדי להקל על הקריאה וההבנה שלהן. אתה יכול גם לבחור שכתוביות יופיעו אוטומטית כאשר סרט או תוכנית טלוויזיה מתנגנים בשפה שאינה שלך. לבסוף, אתה יכול אפילו להוריד כתוביות לצפייה במצב לא מקוון. עם האפשרויות האלה, אתה יכול לוודא שאתה לא מפספס אף פרט מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה האהובים עליך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן