דף הבית » רק אצלנו » איך מסדרים פרוסות מלון על צלחת

איך מסדרים פרוסות מלון על צלחת

איך מסדרים פרוסות מלון על צלחת

איך מסדרים פרוסות מלון על צלחת

פרוסות מלון הם חטיף טעים ומרענן או תוספת. הם גם דרך מצוינת להוסיף כתם צבע לצלחת. בין אם אתם מגישים ארוחת צהריים קלה או ארוחת ערב מפוארת, סידור פרוסות מלון על צלחת יכול להיות דרך מצוינת לגרום לארוחה להיראות מעוררת תיאבון. הנה כמה טיפים לסידור פרוסות מלון בצלחת.

בחר את הצלחת הנכונה

השלב הראשון בסידור פרוסות מלון על צלחת הוא בחירת הצלחת המתאימה. אתה רוצה לבחור צלחת גדולה מספיק כדי להתאים לכל פרוסות המלון מבלי להעמיס אותן. כדאי גם לבחור בצלחת בעלת צבע או דוגמה יפים שישלימו את הצבע של פרוסות המלון.

מסדרים את פרוסות המלון

לאחר שבחרתם את הצלחת הנכונה, תוכלו להתחיל לסדר את פרוסות המלון. התחל בהנחת פרוסות המלון בשכבה אחת על הצלחת. אתה יכול לסדר אותם במעגל או בקו. אפשר גם לסדר אותם בדוגמה, כמו כוכב או פרח.

מוסיפים קישוטים

לאחר שסידרתם את פרוסות המלון, תוכלו להוסיף קישוטים כדי שהצלחת תיראה אטרקטיבית יותר. אפשר להוסיף כמה ענפי נענע או בזיליקום, או כמה פרוסות ליים או לימון. אפשר גם לפזר קצת אגוזים או זרעים קצוצים על פרוסות המלון.

השוואה מהירה

סוג צלחת גודל צבע/דפוס
צלחת גדולה גדול מספיק כדי להתאים לכל פרוסות המלון מבלי להעמיס אותן בחרו צלחת עם צבע או דוגמה יפים שישלימו את הצבע של פרוסות המלון
קישוטים לא מפזרים מעט אגוזים או זרעים קצוצים על פרוסות המלון, או מוסיפים כמה ענפי נענע או בזיליקום, או כמה פרוסות ליים או לימון.

סידור פרוסות מלון על צלחת יכול להיות דרך מצוינת לגרום לארוחה להיראות מעוררת תיאבון. חשוב לבחור את הצלחת הנכונה ולסדר את פרוסות המלון בצורה מושכת. אתה יכול גם להוסיף קישוטים כדי לגרום לצלחת להיראות אטרקטיבית יותר. עם קצת יצירתיות תוכלו ליצור צלחת יפה של פרוסות מלון שבטוח תרשים את האורחים שלכם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן