דף הבית » הכי מדובר » איך מסדרים גבות מחוברות

איך מסדרים גבות מחוברות

איך מסדרים גבות מחוברות

מהן גבות מחוברות?

גבות מחוברות הן סוג של צורת גבות שנוצרת כאשר שתי הגבות מחוברות בגשר האף. סוג זה של צורת גבות נראה לעתים קרובות על אנשים עם צורת פנים עגולה, שכן הוא עוזר למסגר את הפנים והעיניים. ניתן לראות את זה גם על אנשים עם פנים בצורת לב, שכן הוא עוזר לרכך את זוויות הפנים.

איך מסדרים גבות מחוברות

סידור גבות מחוברות יכול להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי להגיע למראה טבעי שממסגר את הפנים והעיניים שלך. להלן כמה טיפים כיצד לסדר גבות מחוברות:

1. השתמש בכלים הנכונים

השלב הראשון בסידור גבות מחוברות הוא לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. תצטרך עיפרון גבות, מברשת גבות ומברשת ספול. עיפרון גבות יעזור לך להגדיר את צורת הגבות שלך, בעוד מברשת גבות תעזור לך למזג את הצבע. מברשת ספולי תעזור לך להבריש את השערות למקומן.

2. התחל עם הפינות הפנימיות

ברגע שיש לך את הכלים הנכונים, תוכל להתחיל לסדר את הגבות המחוברות שלך. התחל בהגדרת הפינות הפנימיות של הגבות שלך. השתמש בעיפרון הגבות כדי לצייר קו מהפינה הפנימית של הגבה שלך לגשר האף. זה יעזור ליצור את הצורה של הגבות המחוברות שלך.

3. מלא את הגבות

לאחר שהגדרת את צורת הגבות המחוברות שלך, תוכל להתחיל למלא אותן. השתמש בעיפרון הגבות כדי למלא את האזורים הדלילים של הגבות שלך. הקפד להשתמש בתנועות נוצות קלות כדי ליצור מראה טבעי.

4. מערבבים את הצבע

לאחר שמילאת את האזורים הדלילים של הגבות שלך, תוכל להתחיל למזג את הצבע. השתמש במברשת הגבות כדי למזג את צבע עיפרון הגבות. זה יעזור ליצור מראה טבעי.

5. צחצחו את השערות למקומן

לאחר שילוב צבע הגבות, תוכל להתחיל להבריש את השערות למקומן. השתמש במברשת הספול כדי להבריש את השערות למקומן. זה יעזור ליצור מראה טבעי שממסגר את הפנים והעיניים שלך.

6. הגדר את הגבות עם ג'ל

השלב האחרון בסידור הגבות המחוברות הוא לקבע את הגבות עם ג'ל. השתמשו בג'ל לגבות כדי להציב את השערות במקומן. זה יעזור לשמור על צורת הגבות שלך במקומה כל היום.

סיכום

סידור גבות מחוברות יכול להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי להגיע למראה טבעי שממסגר את הפנים והעיניים שלך. השתמש בעיפרון גבות, מברשת גבות ומברשת ספול כדי להגדיר, למלא ולמזג את צבע הגבות שלך. לאחר מכן, השתמשו בג'ל לגבות כדי להציב את השערות במקומן. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לסדר גבות מחוברות, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן