דף הבית » הכי מדובר » איך לתקן שפם

איך לתקן שפם

איך לתקן שפם

מה גורם לשפם להזדקק לתיקון?

שפם יכול להיות תוספת נהדרת לכל מראה, אבל הוא גם יכול להיות מקור לתסכול. שפם יכול להיות סורר וקשה לניהול, או שהוא פשוט לא נראה כמו שאתה רוצה שהוא ייראה. בכל מקרה, זה יכול לעזור לדעת איך לתקן שפם.

איך לתקן שפם

שלב 1: חתוך את השפם

השלב הראשון בתיקון שפם הוא לקצץ אותו. זה יכול להיעשות עם זוג מספריים או גוזם חשמלי. הקפידו להשתמש בגוזם המיועד במיוחד לשיער הפנים, מכיוון שמספריים רגילות עלולות להיות חדות מדי ולגרום לנזק. חותכים את השפם לאורך ולצורה הרצויים.

שלב 2: החל מוצרי סטיילינג

לאחר גזירת השפם, הגיע הזמן ליישם מוצרי סטיילינג. ישנם מגוון מוצרים זמינים, כגון שעווה, ג'לים וקרמים. בחרו מוצר המיועד לשיער הפנים ומרחו על השפם. הקפידו על פיזור שווה של המוצר והשתמשו במסרק לעיצוב השפם.

שלב 3: השתמש במייבש שיער

לאחר יישום מוצר העיצוב, השתמש במייבש שיער כדי לקבוע את הסגנון. השתמש בחום נמוך והחזק את המייבש במרחק של כשישה סנטימטרים מהשפם. הזיזו את המייבש קדימה ואחורה עד שהסגנון מוגדר.

טיפים לתיקון שפם

טיפ 1: השתמש בכלים הנכונים

שימוש בכלים הנכונים חיוני לתיקון שפם. הקפידו להשתמש בגוזם המיועד במיוחד לשיער הפנים, מכיוון שמספריים רגילות עלולות להיות חדות מדי ולגרום לנזק. כמו כן, השתמש במייבש שיער עם חום נמוך כדי לקבוע את הסגנון.

טיפ 2: ניסוי עם מוצרים שונים

יש מגוון של מוצרי סטיילינג זמינים, אז התנסו עם מוצרים שונים כדי למצוא את זה שמתאים לכם ביותר. נסה שעווה, ג'לים וקרמים שונים כדי למצוא את זה שנותן לך את המראה הרצוי.

טיפ 3: תרגול עושה מושלם

תיקון שפם יכול לדרוש קצת תרגול, אז אל תתייאש אם הוא לא נראה מושלם בפעם הראשונה. תמשיכו להתאמן ובסופו של דבר תתחילו להבין. תיקון שפם יכול להיות אתגר, אבל עם הכלים הנכונים וקצת תרגול, תוכלו להגיע למראה הרצוי. גזרו את השפם, מרחו מוצרי עיצוב והשתמשו במייבש שיער כדי לקבוע את הסגנון. התנסו במוצרים שונים ותרגלו עד שתבינו. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לתקן שפם, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן