דף הבית » הכי חם » איך לתקן מייבש | מדריך לתיקון עשה זאת בעצמך
איך לתקן מייבש | מדריך לתיקון עשה זאת בעצמך

איך לתקן מייבש | מדריך לתיקון עשה זאת בעצמך

בעיות נפוצות במייבש

מייבשים הם מכונות פשוטות יחסית, אך הם עדיין עלולים להתקלקל ולדרוש תיקון. בעיות נפוצות כוללות מייבש שאינו מחמם, אינו מסתובב, משמיע רעשים מוזרים ועוד. לפני שתוכל לתקן את המייבש שלך, עליך לזהות את הבעיה.

בדוק את ספק הכוח

השלב הראשון הוא לבדוק את אספקת החשמל. ודא שהמייבש מחובר לשקע תקין והמפסק לא הופעל. אם המייבש מחובר אך עדיין אינו פועל, ייתכן שיהיה עליך להחליף את כבל החשמל.

נקה את פתח המייבש

אם המייבש שלך לא מתחמם, ייתכן שהסיבה לכך היא פתח סתום של פתח המייבש. מוך ופסולת יכולים להצטבר בפתח האוורור, לחסום את זרימת האוויר ולמנוע מהמייבש להתחמם כראוי. כדי לנקות את פתח האוורור של המייבש, נתק את המייבש מהחשמל והסר את צינור הפליטה מאחור. השתמש בשואב אבק כדי להסיר כל מוך או פסולת מהצינור ומפתח האוורור.

בדוק את גוף החימום

אם המייבש עדיין לא מתחמם, ייתכן שיהיה עליך לבדוק את גוף החימום. נתק את המייבש מהחשמל והסר את הפאנל האחורי. אתר את גוף החימום ובדוק אם יש סימני נזק. אם האלמנט שבור, תצטרך להחליף אותו.

החלף את חגורת התוף

אם המייבש אינו מסתובב, ייתכן שהסיבה לכך היא חגורת תוף שבורה. נתק את המייבש מהחשמל והסר את הפאנל האחורי. אתר את החגורה ובדוק אם יש סימני נזק. אם החגורה שבורה, תצטרך להחליף אותה.

בדוק את המנוע

אם המייבש עדיין לא מסתובב, ייתכן שיהיה עליך לבדוק את המנוע. נתק את המייבש מהחשמל והסר את הפאנל האחורי. אתר את המנוע ובדוק אם יש סימני נזק. אם המנוע מקולקל, תצטרך להחליף אותו.

פתרון בעיות של רעשים מוזרים

אם המייבש שלך משמיע רעשים מוזרים, יכול להיות שזה נובע ממספר בעיות שונות. בדוק את מסנן המוך לאיתור חסימות, וודא שהתוף אינו עמוס יתר על המידה. אם הרעש נמשך, ייתכן שיהיה עליך לבדוק את גלילי התוף, גלגלת הסרק או מיסבי המנוע.

אם אתה נתקל בבעיות עם המייבש שלך, אל תיבהל. עם קצת פתרון בעיות, אתה יכול לאבחן ולתקן את הבעיה בעצמך. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן