דף הבית » רק אצלנו » איך לתקן מדרכה בחצר | שיפוץ בית עשה זאת בעצמך
איך לתקן מדרכה בחצר | שיפוץ בית עשה זאת בעצמך

איך לתקן מדרכה בחצר | שיפוץ בית עשה זאת בעצמך

זיהוי הבעיה

השלב הראשון בתיקון מדרכה בחצר שלך הוא לזהות את הבעיה. בעיות נפוצות כוללות סדקים, חורים וקטעים לא אחידים. אם אתה מבחין באחת מהבעיות הללו, תצטרך לנקוט פעולה כדי לתקן אותן.

איסוף חומרים

לאחר שזיהית את הבעיה, תצטרך לאסוף את החומרים שתצטרך כדי לתקן אותה. בהתאם לסוג התיקון, ייתכן שתזדקק לתערובת בטון, חול, חצץ וחומרים אחרים. ודא שיש לך את כל מה שאתה צריך לפני שתתחיל בתהליך התיקון.

הסרת הבטון הישן

אם אתה צריך לתקן סדק או חור גדול במדרכה, תצטרך להסיר את הבטון הישן. זה יכול להיעשות עם פטיש ואזמל. הקפד ללבוש ציוד מגן כאשר אתה עושה זאת, שכן הבטון יכול להיות חד ועלול לגרום לפציעה.

הכנת השטח

לאחר שהסרתם את הבטון הישן, תצטרכו להכין את השטח לבטון החדש. זה כרוך בניקוי האזור ווידוא שהוא ישר. אתה יכול להשתמש בכף כדי ליישר את האזור ולוודא שהוא אחיד.

הוספת הבטון

לאחר הכנת השטח, אתה יכול להתחיל להוסיף את תערובת הבטון. הקפד לעקוב אחר ההוראות על האריזה ולהוסיף את הכמות הנכונה של מים. לאחר ערבוב הבטון, אתה יכול להתחיל לצקת אותו לאזור. הקפידו לפזר אותו בצורה אחידה ולמלא את האזור לחלוטין.

גימור

לאחר יציקת הבטון, תצטרך לתת לו להתייבש לפחות 24 שעות. לאחר שהוא מתייבש, אתה יכול להוסיף כל גימור שתרצה. זה עשוי לכלול הוספת חומר איטום לבטון או הוספת אבנים דקורטיביות.

סיכום

תיקון מדרכה בחצר שלך הוא פרויקט עשה זאת בעצמך קל יחסית. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות, תוכל שהמדרחוב שלך ייראה כמו חדש תוך זמן קצר. הקפד לבצע את השלבים הבאים ותוכל לתקן את כל בעיות המדרכה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן