דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » איך לתקן כיסא עץ | תיקון בית עשה זאת בעצמך
איך לתקן כיסא עץ | תיקון בית עשה זאת בעצמך

איך לתקן כיסא עץ | תיקון בית עשה זאת בעצמך

מה אתה צריך כדי לתקן כיסא עץ

כלי/חומר תיאור
דבק לעץ משמש לחיבור חלקי עץ יחד
מילוי עץ משמש למילוי סדקים וחורים
נייר זכוכית משמש להחלקת משטחים
צבע/כתם משמש לסיים את עבודת התיקון
מברג משמש להסרה והחלפה של ברגים

שלבים לתיקון כיסא עץ

1. בדוק את הכיסא

השלב הראשון בתיקון כיסא עץ הוא בדיקת כל נזק שהוא. חפש סדקים, מפרקים רופפים ורסיסים. הקפד לבדוק את כל המפרקים והחיבורים, כמו גם את הרגליים, הידיים וגב הכיסא. אם תמצא נזק כלשהו, תצטרך לתקן אותו לפני שתוכל להמשיך.

2. הסר חלקים רופפים

אם יש חלקים רופפים, כגון ברגים או חיבורים, יהיה עליך להסיר אותם. השתמש במברג כדי להסיר את הברגים, והשתמש בפטיש ובאזמל כדי להסיר את כל המפרקים הרופפים. אם לכיסא יש ריפוד כלשהו, תצטרך להסיר גם אותו.

3. תקן את הנזק

לאחר שהסרתם את כל החלקים הרופפים, תוכלו להתחיל לתקן את הנזק. אם יש סדקים, השתמש בדבק עץ כדי למלא אותם. אם יש חורים, השתמש במילוי עץ כדי למלא אותם. לאחר שהדבק והמילוי התייבשו, השתמש בנייר זכוכית כדי להחליק את פני השטח.

4. הרכיבו מחדש את הכיסא

לאחר השלמת התיקונים, ניתן להרכיב את הכיסא מחדש. התחל בהחלפת הברגים והמפרקים שהסרת. הקפד להדק היטב את הברגים. אם לכיסא יש ריפוד כלשהו, אתה יכול להחליף אותו עכשיו. ברגע שהכל במקום, אתה יכול לעבור לגמר.

גימור

1. כתם או צבע

לאחר הרכבה מחדש של הכסא, אתה יכול לתת לו שכבה חדשה של צבע או כתם. בחרו צבע המשלים את שאר הרהיטים שלכם. אם אתה משתמש בכתם, הקפד למרוח אותו באופן שווה. לאחר שהצבע או הכתם התייבשו, תוכלו לעבור לשלב הבא.

2. הוסף שכבת הגנה

לאחר שהצבע או הכתם התייבשו, ניתן להוסיף שכבת הגנה. זה יעזור למנוע מהכיסא להיפגע בעתיד. אתה יכול להשתמש באיטום, לכה או לכה כדי להגן על העץ. הקפידו למרוח את שכבת ההגנה בצורה אחידה.

3. תהנה מהכיסא שתוקן לאחרונה!

לאחר שתסיימו את כל השלבים, תוכלו ליהנות מהכיסא החדש שתוקן! הקפידו לטפל בו היטב כדי שיחזיק מעמד לאורך שנים. עם קצת מאמץ, אתה יכול לקבל כיסא עץ יפה שנראה כמו חדש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן