דף הבית » רק אצלנו » איך לתקן את המגהץ שלך | מדריך שלב אחר שלב
איך לתקן את המגהץ שלך | מדריך שלב אחר שלב

איך לתקן את המגהץ שלך | מדריך שלב אחר שלב

הערכת הבעיה

כאשר המגהץ שלך מפסיק לעבוד, הצעד הראשון הוא להעריך את הבעיה. המגהץ לא מתחמם? האם זה נזיל מים? האם כבל החשמל פגום? לדעת מה הבעיה יעזור לך לקבוע את הדרך הטובה ביותר לתקן אותה.

בדיקת כבל החשמל

אם כבל החשמל פגום, יהיה צורך להחליפו. אם הכבל מרופט או שבור, אין להשתמש בו. כדי לבדוק את כבל החשמל, נתק אותו מהקיר ובדוק אותו לאיתור סימני נזק. אם הכבל פגום, תצטרך לרכוש אחד חדש.

החלפת כבל החשמל

לאחר שרכשת כבל חשמל חדש, תוכל להתחיל בתהליך החלפתו. ראשית, נתק את הכבל הישן מהמגהץ ומהקיר. לאחר מכן, חבר את הכבל החדש וודא שהוא מחובר היטב. לאחר שהכבל החדש מותקן, אתה יכול לבדוק את המגהץ כדי לוודא שהוא פועל כהלכה.

ניקוי הברזל

אם המגהץ לא מתחמם, ייתכן שיהיה צורך לנקות אותו. עם הזמן, אבנית ופסולת אחרת יכולה להצטבר בתוך המגהץ, ולגרום לו לתקלה. כדי לנקות את המגהץ, נתק אותו מהקיר והסר עודפי מים מהמיכל. לאחר מכן, מלאו את המיכל בחלקים שווים של חומץ לבן ומים והניחו לו לשבת במשך 30 דקות. לאחר 30 דקות, רוקנו את המיכל ושטפו אותו במים נקיים. לבסוף, חבר את המגהץ בחזרה ובדוק אותו כדי לוודא שהוא פועל כהלכה.

הסרת אבנית מהברזל

אם המגהץ עדיין לא מתחמם, ייתכן שיהיה צורך להסיר אבנית. הסרת אבנית היא תהליך של הסרת אבנית ופסולת אחרת מהחלק הפנימי של הברזל. כדי להסיר אבנית מהמגהץ תצטרכו לרכוש פתרון הסרת אבנית מחנות לחומרי בניין. ברגע שיש לך את התמיסה, מלא את המיכל בתמיסה ותן לו לשבת במשך 30 דקות. לאחר 30 דקות, רוקנו את המיכל ושטפו אותו במים נקיים. לבסוף, חבר את המגהץ בחזרה ובדוק אותו כדי לוודא שהוא פועל כהלכה.

החלפת גוף החימום

אם המגהץ עדיין לא מתחמם, ייתכן שיהיה צורך להחליף את גוף החימום. כדי להחליף את גוף החימום, תצטרך לרכוש אחד חדש מחנות לחומרי בניין. ברגע שיש לך את האלמנט החדש, נתק את המגהץ והסר את האלמנט הישן. לאחר מכן, התקן את האלמנט החדש וחבר את המגהץ בחזרה. לבסוף, בדוק את המגהץ כדי לוודא שהוא פועל כהלכה.

מניעת בעיות עתידיות

לאחר שתיקנת את המגהץ שלך, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לסייע במניעת בעיות עתידיות. ראשית, הקפד לנקות את המגהץ באופן קבוע כדי להסיר אבנית או פסולת. שנית, השתמשו במרכך מים כדי להפחית את כמות האבנית במים. לבסוף, הקפידו לאחסן את המגהץ במקום יבש כאשר אינו בשימוש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן