דף הבית » לא להאמין » איך לעשות שיער עם פוני בובה מדומים

איך לעשות שיער עם פוני בובה מדומים

איך לעשות שיער עם פוני בובה מדומים

מה הם פוני בובה מדורגים?

פוני בובה מדורגים הם סוג של תסרוקת הכוללת שילוב של פוני קצר וארוך. הפוני נחתכים בצורה שהם נראים כאילו הם מדורגים, עם הפוני הארוך ביותר במרכז והפוני הקצר ביותר בצדדים. הסגנון הזה מושלם למי שרוצה להוסיף קצת דרמה למראה שלהם מבלי להתחייב לשוליים מלאים.

כיצד ליצור פוני בובה מדורגים

קל ליצור את המראה המושלם של פוני בובות עם הכלים והטכניקות הנכונות. להלן השלבים שעליך לבצע:

שלב 1: הכן את השיער שלך

לפני שתתחיל לגזור, חשוב לוודא שהשיער שלך מוכן ומוכן. התחל על ידי שטיפת ומיזוג השיער שלך, ואז ייבש אותו עד שהוא יבש לחלוטין. לאחר שהשיער שלך יבש, השתמשי במסרק כדי להפריד אותו באמצע והברשי אותו החוצה כדי לוודא שהוא נקי מסבכים.

שלב 2: חתך את השיער שלך

לאחר שהשיער שלך מוכן, זה הזמן לחתוך אותו. התחל על ידי יצירת חלק אופקי בחלק העליון של הראש שלך, ואז צור שני חלקים אנכיים משני צדי הראש שלך. זה ייצור ארבעה חלקי שיער שאתה יכול לעבוד איתם.

שלב 3: חותכים את הפוני

עכשיו הגיע הזמן להתחיל לחתוך את הפוני. התחל בלקיחת החלק הארוך ביותר של השיער וגזירתו לשוליים ארוכים וישרים. לאחר מכן, קחו את החלק השני באורכו וחתכו אותו לשוליים מעט קצרים יותר. לבסוף, קחו את הקטעים הקצרים ביותר וחתכו אותם לשוליים הקצרים ביותר.

שלב 4: סגנון את הפאנגים

לאחר שגזרת את הפוני, הגיע הזמן לעצב אותם. התחל על ידי שימוש במברשת עגולה כדי לייבש את הפוני, הקפד להבריש אותם בכיוון שאתה רוצה להניח אותם. לאחר שהם יבשים, השתמש במגהץ מסתלסל כדי להוסיף קצת מרקם ונפח. לבסוף, השתמש במעט ספריי לשיער כדי לשמור על הפוני במקומו.

שלב 5: סיים את המראה

לאחר שהפוני שלך מעוצב, הגיע הזמן לסיים את המראה. התחל על ידי שימוש במסרק כדי למזג את הפוני לתוך שאר השיער שלך. לאחר מכן, השתמש במעט ספריי שיער כדי לשמור על הכל במקום. לבסוף, השתמש במעט קרם סטיילינג או שעווה כדי להוסיף קצת ברק והגדרה.

סיכום

קל ליצור את המראה המושלם של פוני בובות עם הכלים והטכניקות הנכונות. עם קצת תרגול, תוכל ליצור את המראה הזה תוך זמן קצר. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לעצב את השיער שלך, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן