דף הבית » רק אצלנו » איך לסרק את השיער לאחור – מדריך שלב אחר שלב

איך לסרק את השיער לאחור – מדריך שלב אחר שלב

איך לסרק את השיער לאחור – מדריך שלב אחר שלב

מה אתה צריך כדי לסרק את השיער שלך בחזרה

סירוק השיער לאחור הוא מראה קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה. בין אם אתה הולך על מראה רשמי או קז'ואלי, קל להשיג את זה עם המוצרים והכלים הנכונים. הנה מה שאתה צריך כדי להתחיל:

  • מסרק
  • ג'ל לשיער או פומד
  • ספריי לשיער
  • מייבש כביסה

מדריך שלב אחר שלב לסירוק השיער לאחור

שלב 1: לשטוף ולייבש את השיער

התחל על ידי שטיפת השיער שלך עם שמפו ומרכך שמתאימים לסוג השיער שלך. לאחר שחיפשת וטיינת את שיערך, השתמשי במגבת כדי להסיר עודפי מים. לאחר מכן, השתמש במייבש כדי לייבש את שיערך.

שלב 2: מרחי ג'ל לשיער או פומאד

לאחר שהשיער שלך יבש, מרחי כמות קטנה של ג'ל לשיער או פומד על הידיים ושפשפי אותן זו בזו. לאחר מכן, השתמש באצבעותיך כדי להכניס את המוצר לתוך השיער שלך. התחילו מלפנים ועבדו אחורה.

שלב 3: מסרק את השיער לאחור

קח את המסרק שלך והתחל בקדמת הראש. מסרק את השיער לאחור, הרחק מהפנים. הקפידו לסרוק באותו כיוון והשתמשו בתנועות קצרות ועדינות.

שלב 4: אבטח את השיער שלך

לאחר שסירקתם את השיער לאחור, השתמשו בכמה שפריצים של ספריי שיער כדי לאבטח אותו במקומו. הקפד להחזיק את הפחית במרחק של לפחות 8 אינץ' מהראש שלך.

שלב 5: סגנון השיער שלך

ברגע שהשיער שלך נמצא במקום, אתה יכול לעצב אותו איך שאתה רוצה. אתה יכול להשתמש באצבעות שלך כדי ליצור מראה טבעי יותר, או להשתמש במסרק כדי ליצור מראה מלוטש יותר.

שלב 6: סיימו עם ספריי לשיער

לאחר שעיצבת את השיער שלך, השתמש בעוד כמה שפריצים של ספריי לשיער כדי לשמור אותו במקומו. הקפד להחזיק את הפחית במרחק של לפחות 8 אינץ' מהראש שלך. סירוק השיער שלך לאחור הוא מראה קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה. עם המוצרים והכלים הנכונים, קל להשיג את המראה המושלם. התחל על ידי שטיפת וייבוש השיער שלך, ולאחר מכן מרחי כמות קטנה של ג'ל לשיער או פומד. השתמש במסרק כדי לסרק את השיער שלך לאחור, הרחק מהפנים שלך. אבטח את השיער שלך עם כמה שפריצים של ספריי שיער, ואז עצב אותו איך שתרצה. לבסוף, סיים עם עוד כמה שפריצים של ספריי לשיער כדי לשמור אותו במקומו. עם מדריך שלב אחר שלב זה, תוכל לסרק את השיער שלך לאחור תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן