דף הבית » רק אצלנו » איך לסדר שיער עם פנים – טיפים וטריקים

איך לסדר שיער עם פנים – טיפים וטריקים

איך לסדר שיער עם פנים – טיפים וטריקים

מהו סגנון השיער הטוב ביותר לפנים שלך?

כשזה מגיע לעיצוב השיער שלך, חשוב לקחת בחשבון את צורת הפנים שלך. התסרוקת הנכונה יכולה לגרום לתכונות שלך להיראות מאוזנות ומחמיאות יותר, בעוד שהתסרוקת הלא נכונה יכולה לגרום לך להיראות לא מאוזנת ולא מושכת. הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך למצוא את התסרוקת הטובה ביותר לצורת הפנים שלך.

פרצוף עגול

אם יש לך פנים עגולות, תרצה לבחור תסרוקת שמוסיפה אורך וזוויות לפנים שלך. נסה חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות שממסגרות את הפנים שלך. זה יעזור ליצור אשליה של פנים ארוכים יותר בצורת סגלגל. הימנע מחתכים קצרים ובוטים מכיוון שהם יגרמו לפנים שלך להיראות עגולות עוד יותר.

פנים סגלגלות

אם יש לך פנים סגלגלות, יש לך מזל! זוהי צורת הפנים המגוונת ביותר ויכולה לשלוף כמעט כל תסרוקת. נסה חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות שממסגרות את הפנים שלך. זה יעזור ליצור אשליה של פנים ארוכים יותר בצורת סגלגל. אתה יכול גם לנסות גזרת בוב או פיקסי למראה מודרני יותר.

פרצוף מרובע

אם יש לך פנים מרובעות, תרצה לבחור תסרוקת שמרככת את זוויות הפנים שלך. נסה חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות שממסגרות את הפנים שלך. זה יעזור ליצור אשליה של פנים רכות יותר, בצורת אליפסה יותר. הימנע מחתכים קצרים ובוטים מכיוון שהם יגרמו לפנים שלך להיראות זווית עוד יותר.

פנים לב

אם יש לך פנים בצורת לב, תרצה לבחור תסרוקת שמרככת את זוויות הפנים שלך. נסה חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות שממסגרות את הפנים שלך. זה יעזור ליצור אשליה של פנים רכות יותר, בצורת אליפסה יותר. הימנע מחתכים קצרים ובוטים מכיוון שהם יגרמו לפנים שלך להיראות זווית עוד יותר.

השוואה מהירה

צורת פנים סגנון השיער הטוב ביותר
עִגוּל חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות
סְגַלגַל חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות, חתך בוב, או פיקסי
כיכר חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות
לֵב חיתוך שכבות עם שכבות ארוכות

טיפים לעיצוב השיער שלך

לאחר שבחרת את התסרוקת המתאימה לצורת הפנים שלך, הגיע הזמן להתחיל לעצב את השיער. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשיג את המראה המושלם:

  • השתמש תמיד במגן חום לפני עיצוב השיער שלך עם כלי חום.
  • השתמשי במברשת עגולה בעת ייבוש שיער כדי ליצור נפח והרמה.
  • השתמש במגהץ מסתלסל או בשרביט כדי להוסיף מרקם וגלים לשיער שלך.
  • השתמש במגהץ שטוח כדי להחליק כל קרזול ולהוסיף ברק.
  • סיים את המראה שלך עם ספריי שיער עם אחיזה קלה.

סיכום

בחירת התסרוקת המתאימה לצורת הפנים שלך היא חלק חשוב במראה הטוב ביותר שלך. עם התסרוקת הנכונה תוכלי ליצור אשליה של צורת פנים מאוזנת ומחמיאה יותר. השתמש בטיפים והטריקים שלמעלה כדי למצוא את התסרוקת הטובה ביותר לצורת הפנים שלך ולהתחיל לעצב את השיער שלך כמו מקצוען. אם אתה צריך עזרה נוספת, אתה תמיד יכול לצפות בהדרכות ב- YouTube כדי לקבל את המראה המושלם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן