דף הבית » רק אצלנו » איך לסדר לפני מעבר דירה

איך לסדר לפני מעבר דירה

איך לסדר לפני מעבר דירה

צור תוכנית מעבר

מעבר לבית חדש יכול להיות חוויה מלחיצה, אבל זה לא חייב להיות. עם קצת תכנון וארגון, אתה יכול לעשות את התהליך הרבה יותר קל. הנה כמה טיפים איך לארגן לפני מעבר דירה.

להתחיל מוקדם

המפתח למהלך מוצלח הוא להתחיל מוקדם. התחל בהכנת רשימה של כל המשימות שיש לבצע לפני המעבר. זה יעזור לך להישאר מאורגן ועל המסלול. הקפידו לכלול משימות כמו אריזה, סידור מובילים ושינוי כתובת.

Declutter

לפני האריזה, כדאי לסדר את הבית. עברו על החפצים שלכם והחליטו מה אתם רוצים לשמור וממה אתם רוצים להיפטר. תרמו או תמכור פריטים שכבר אינכם צריכים או רוצים. זה יקל הרבה יותר על האריזה והפירוק.

לארוז אסטרטגית

בעת האריזה, חשוב להיות אסטרטגיים. סמן כל ארגז עם החדר בו היא שייכת ותיאור קצר של תכולתה. זה יקל בהרבה על פריקת האריזה כשאתה מגיע לבית החדש שלך. כמו כן, הקפד לארוז קופסת חפצים חיוניים עם פריטים שתצטרך מיד, כגון מוצרי טיפוח, בגדים להחלפה וכל תרופות.

לארגן הובלות

אם אתה שוכר מובילים, הקפד לעשות את המחקר שלך. קבל הצעות מחיר מכמה חברות וקרא ביקורות. זה גם רעיון טוב לבקש הפניות ולבדוק עם Better Business Bureau. לאחר שבחרתם חברה, דאגו לקבל הערכה בכתב ולקרוא בעיון את החוזה.

שנה את הכתובת שלך

אל תשכח לשנות את הכתובת שלך לפני שאתה עובר. אתה יכול לעשות זאת באינטרנט או בסניף הדואר המקומי שלך. תצטרך גם לעדכן את הכתובת שלך עם כל החברות או הארגונים שאתה עושה איתם עסקים.

הישאר מאורגן

מעבר דירה יכול להיות חוויה מלחיצה, אבל זה לא חייב להיות. עם קצת תכנון וארגון, אתה יכול לעשות את התהליך הרבה יותר קל. התחל מוקדם, סרבל, ארז בצורה אסטרטגית, ארגן מובילים ושנה את כתובתך. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תוכל להפוך את המעבר שלך להצלחה. לטיפים נוספים כיצד לארגן לפני מעבר דירה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן