דף הבית » טופ 100 » איך לסדר את ר

איך לסדר את ר

איך לסדר את ר

מה זה R?

R היא שפת תכנות וסביבת תוכנה למחשוב סטטיסטי וגרפיקה. הוא נמצא בשימוש נרחב בקרב סטטיסטיקאים וכורי נתונים לפיתוח תוכנה סטטיסטית וניתוח נתונים. R היא שפת תכנות בקוד פתוח וזמינה באופן חופשי תחת הרישיון הציבורי הכללי של GNU.

איך לסדר את ר

שלב 1: התקן את R

השלב הראשון בסידור R הוא להתקין אותו. ניתן להוריד את R מאתר האינטרנט של Comprehensive R Archive Network (CRAN). לאחר ההורדה, תוכל להתקין את R על ידי ביצוע ההוראות המופיעות באתר.

שלב 2: הגדר את סביבת העבודה שלך

לאחר התקנת R, תוכל להגדיר את סביבת העבודה שלך. זה כולל הגדרת ספריית העבודה שלך, הגדרת הספריות שלך והגדרת החבילות שלך.

שלב 3: התקן חבילות

לאחר הגדרת סביבת העבודה שלך, תוכל להתקין חבילות. חבילות הן אוספים של פונקציות, נתונים וקוד קומפילציה שמרחיבים את היכולות של R. יש אלפי חבילות זמינות ב-CRAN, ואתה יכול להתקין אותן באמצעות הפקודה install.packages() .

שלב 4: טען חבילות

לאחר שהתקנת את החבילות, תוכל לטעון אותן לסביבת העבודה שלך. זה נעשה באמצעות הפקודה library() .

שלב 5: צור סקריפט

לאחר טעינת החבילות שלך, תוכל ליצור סקריפט. סקריפט הוא קבוצה של הוראות שאומרת ל-R מה לעשות. אתה יכול ליצור סקריפט באמצעות RStudio IDE או על ידי כתיבת קוד משלך בעורך טקסט.

שלב 6: הפעל את הסקריפט

לאחר יצירת הסקריפט שלך, אתה יכול להפעיל אותו. זה נעשה באמצעות הפקודה source() . זה יבצע את ההוראות בסקריפט שלך ויפיק את הפלט הרצוי.

סיכום

סידור R הוא שלב חשוב בשימוש יעיל בשפה. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להגדיר במהירות ובקלות את סביבת העבודה שלך ולהתקין חבילות. לאחר הגדרת הסביבה שלך, תוכל ליצור סקריפטים ולהפעיל אותם כדי לייצר את הפלט הרצוי.

דעה אישית

אני מוצא את R כשפה חזקה ורב-תכליתית להפליא. קל ללמוד ולהשתמש בו, והחבילות הזמינות הופכות אותו לעוצמתי עוד יותר. אני ממליץ עליו בחום לכל מי שמחפש לבצע ניתוח סטטיסטי או כריית נתונים. בנוסף, אופי הקוד הפתוח של R הופך אותו לנגיש לכל אחד, ללא קשר לתקציב שלו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן