דף הבית » עשרת הגדולים » איך להערים על ילדים לסדר

איך להערים על ילדים לסדר

איך להערים על ילדים לסדר

מבוא

לגרום לילדים לבצע פקודות יכולה להיות משימה קשה. זה יכול להיות קשה לגרום להם להבין למה הם צריכים לעשות משהו, וזה יכול להיות אפילו יותר קשה לגרום להם לעשות זאת בפועל. אבל עם כמה טריקים פשוטים, אתה יכול להפוך את התהליך לקל ומהנה יותר עבור כולם. הנה כמה טיפים איך להערים על ילדים לסדר.

תהיה ברור ועקב

הצעד הראשון כדי לגרום לילדים לבצע פקודות הוא להיות ברורים ועקביים. ודא שאתה מסביר את הכללים והציפיות בצורה ברורה ושאתה עקבי באכיפתם. אם אתה לא עקבי, ילדים ילמדו במהירות שהם יכולים להתחמק עם אי ציות לכללים.

הגדר השלכות ברורות

בעת קביעת כללים, הקפד להגדיר גם השלכות ברורות לאי ביצועם. זה יעזור לילדים להבין שיש השלכות אמיתיות לאי ציות לכללים. זה גם יעזור להם להבין שאתה רציני לגבי אכיפת הכללים.

היו סבלניים ומבינים

חשוב לזכור שילדים עדיין לומדים וגדלים. הם אולי לא תמיד מבינים למה הם צריכים לפעול לפי כללים מסוימים או למה הם צריכים לעשות דברים מסוימים. חשוב להתאזר בסבלנות ובהבנה כאשר מסבירים להם את הכללים והציפיות.

תגמול על התנהגות טובה

תגמול על התנהגות טובה היא דרך מצוינת לעודד ילדים לבצע פקודות. כאשר ילדים עושים משהו שמצפים מהם, הקפידו לשבח אותם ולתגמל אותם על התנהגותם הטובה. זה יעזור להם להבין שביצוע פקודות הוא משהו שמצופה ומתוגמל.

השתמש בחיזוק חיובי

חיזוק חיובי הוא דרך מצוינת לעודד ילדים לבצע פקודות. כאשר ילדים עושים משהו שמצפים מהם, הקפידו לשבח אותם ולתגמל אותם על התנהגותם הטובה. זה יעזור להם להבין שביצוע פקודות הוא משהו שמצופה ומתוגמל.

היו עקביים עם תגמולים

כאשר משתמשים בתגמולים כדי לעודד ילדים לבצע פקודות, חשוב להיות עקביים. ודא שאתה מתגמל את אותה התנהגות בכל פעם ושאתה עקבי עם התגמולים שאתה נותן. זה יעזור לילדים להבין שביצוע פקודות הוא משהו שמצופה ומתוגמל.

תהיה תקיף אבל הוגן

כאשר אוכפים כללים וציפיות, חשוב להיות תקיפים אך הוגנים. ודא שאתה עקבי באכיפת הכללים ושאתה הוגן בעת משמעת ילדים. זה יעזור להם להבין שאתה רציני לגבי אכיפת הכללים ושאינך נוקשה מדי.

להיות מודל לחיקוי טוב

חשוב לזכור שילדים לומדים באמצעות דוגמה. ודאו שאתם נותנים דוגמה טובה עבורם על ידי שמירה על הכללים והציפיות שהצבתם להם. זה יעזור להם להבין שביצוע פקודות הוא משהו שמצופה ומתוגמל.

סיכום

לגרום לילדים לבצע פקודות יכולה להיות משימה קשה. אבל עם כמה טריקים פשוטים, אתה יכול להפוך את התהליך לקל ומהנה יותר עבור כולם. היו ברורים ועקביים, קבעו השלכות ברורות, היו סבלניים ומבינים, תגמלו התנהגות טובה, השתמשו בחיזוקים חיוביים, היו עקביות עם תגמולים, היו תקיפות אך הוגנת, ותהיו מודל לחיקוי טוב. על ידי ביצוע העצות הללו, תוכלו לעזור לילדים להבין מדוע הם צריכים לבצע פקודות ולהקל עליהם לעשות זאת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן