דף הבית » הכי מדובר » איך לגרום לגבר לסדר את הארון

איך לגרום לגבר לסדר את הארון

איך לגרום לגבר לסדר את הארון

איך לגרום לגבר לסדר את הארון

1. הפוך את זה למאמץ צוות

הצעד הראשון כדי לגרום לגבר שלך לסדר את הארון הוא להפוך את זה למאמץ קבוצתי. תן לו לדעת ששניכם בזה ביחד וששניכם תרוויחו מארון מסודר יותר. בקשו ממנו לעזור לכם ולהפוך זאת לפעילות מהנה. אפשר אפילו לעשות מזה משחק ולראות מי יכול לארגן את הארון הכי מהר.

2. הגדר ציפיות ברורות

לאחר שעשיתם את זה למאמץ צוותי, חשוב להגדיר ציפיות ברורות. ודא שהוא יודע בדיוק מה אתה רוצה שהוא יעשה ואיך אתה רוצה שהוא יעשה את זה. אם הוא לא בטוח מה אתה מבקש ממנו, סביר להניח שהוא לא יעשה את זה.

3. הצע תמריצים

דרך נוספת לגרום לגבר שלך לסדר את הארון היא להציע תמריצים. אתה יכול להציע לו פרס על השלמת המשימה, כמו בילוי לילי או פינוק מיוחד. זה יניע אותו לבצע את העבודה ולהפוך אותה למהנה יותר עבורו.

4. הפוך את זה לקל יותר

אם הגבר שלך מתקשה לסדר את הארון, הקל עליו. קבל כמה פחי אחסון או סלים שיעזרו לו לארגן את הבגדים שלו. זה יקל עליו למצוא את מה שהוא מחפש ולשמור על הארון מסודר ומסודר.

5. היו סבלניים

לבסוף, היה סבלני. ייתכן שייקח קצת זמן עד שהגבר שלך יתרגל לסדר את הארון. אל תתוסכל או כועס אם הוא לא עושה את זה כמו שאתה רוצה שהוא יעשה. רק היו סבלניים ותמשיכו לעודד אותו.

שאלות ותשובות

ש: מה אם הגבר שלי עדיין לא יסדר את הארון?

ת: אם הגבר שלך עדיין לא יסדר את הארון, נסה לברר למה. אולי הוא מרגיש המום או לא יודע מאיפה להתחיל. דבר איתו ותראה אם אתה יכול למצוא דרך להקל עליו.

ש: באיזו תדירות עלי להזכיר לגבר שלי לסדר את הארון?

ת: את לא צריכה להזכיר לגבר שלך לסדר את הארון כל יום. פשוט תבדוק איתו מדי פעם כדי לוודא שהוא עדיין במסלול.

ש: מה אם הגבר שלי לא אוהב את הדרך שבה אני מארגן את הארון?

ת: אם הגבר שלך לא אוהב את האופן שבו אתה מארגן את הארון, נסה להמציא מערכת שעובדת עבור שניכם. דבר איתו ותראה אם אתה יכול להגיע לפשרה ששניכם יכולים להסכים עליה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן