דף הבית » טופ 100 » איך לארגן שולחן שש בש

איך לארגן שולחן שש בש

איך לארגן שולחן שש בש

איך לארגן שולחן שש בש

שש בש הוא משחק לוח קלאסי שקיים כבר מאות שנים. זהו משחק של אסטרטגיה ומזל, ואנשים מכל הגילאים יכולים ליהנות ממנו. אם אתם מחפשים ללמוד איך לשחק שש בש, הצעד הראשון הוא ללמוד איך לארגן שולחן שש בש.

הקמת הלוח

השלב הראשון בהקמת שולחן שש-בש הוא הנחת הלוח על משטח שטוח. יש למקם את הלוח כך ששני השחקנים יעמדו זה מול זה. לאחר שהלוח נמצא במקום, הגיע הזמן להגדיר את החלקים.

הנחת החתיכות

לכל שחקן יהיו 15 כלים, או דמקה, שהם יניחו על הלוח. יש להניח את הכלים על 24 הנקודות של הלוח, כאשר הכלים של כל שחקן נמצאים בצד שלו של הלוח. יש למקם את הכלים כך ששני השחקנים יעמדו זה מול זה.

הגדרת הקוביות

לאחר שהחתיכות נמצאות במקומן, הגיע הזמן להגדיר את הקוביות. לכל שחקן יהיו שתי קוביות, שאמורות להיות מונחות במרכז הלוח. יש להניח את הקוביות כך שכל שחקן יוכל להגיע אליהן בקלות.

התחלת המשחק

לאחר שהלוח הוקם והכלים והקוביות במקומם, הגיע הזמן להתחיל את המשחק. השחקנים יחליפו את הקוביות והעבירו את הכלים שלהם על הלוח. מטרת המשחק היא להיות השחקן הראשון שיזיז את כל החלקים שלו מהלוח.

טיפים למשחק שש בש

הנה כמה טיפים למשחק שש בש:

  • היה אסטרטגי בעת הזזת החלקים שלך. נסה לחסום את הכלים של היריב שלך ולהזיז את הכלים שלך בצורה שתעזור לך לנצח במשחק.
  • שימו לב להטלת הקוביות. אם תגלגל מספר שיעזור לך להעביר את הכלים שלך מהלוח, נצל את זה.
  • להיות סבלני. שש בש הוא משחק של אסטרטגיה, אז חשוב לקחת את הזמן ולחשוב דרך המהלכים שלך.
  • צפו במהלכים של היריב. שימו לב למה היריב שלכם עושה ונסו לצפות את המהלך הבא שלו.
  • תעשה חיים! שש בש הוא משחק נהדר לשחק עם חברים ובני משפחה, אז הקפד ליהנות.

ללמוד כיצד לארגן שולחן שש-בש הוא הצעד הראשון במשחק. לאחר שתקבע את הלוח ואת הכלים והקוביות במקום, אתה יכול להתחיל לשחק. עם קצת תרגול, אתה תהיה מאסטר שש בש תוך זמן קצר. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לשחק שש בש, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן