דף הבית » לא להאמין » איך לארגן בית ליום הולדת

איך לארגן בית ליום הולדת

איך לארגן בית ליום הולדת

מתכננים מסיבת יום הולדת בבית

מסיבות יום הולדת הן דרך מצוינת לחגוג את היום המיוחד של מישהו שאתה אוהב. אבל אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת בבית, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. מקישוטים ועד אוכל, הנה כמה טיפים איך לארגן בית לחגיגת יום הולדת.

בחר ערכת נושא

בחירת נושא למסיבת יום ההולדת שלך יכולה לעזור לך לתכנן את הקישוטים, האוכל והפעילויות. נושאים פופולריים כוללים גיבורי על, נסיכות וקרנבלים. אתה יכול גם לבחור ערכת צבעים או סרט או תוכנית טלוויזיה מועדפת.

לקשט את הבית

לאחר שבחרתם נושא, הגיע הזמן להתחיל לקשט. תלה סטרימרים, בלונים וכרזות. מניחים מרכזים על השולחנות. אתה יכול גם לתלות תמונות של איש יום ההולדת או לעשות קולאז' של הדברים האהובים עליו.

אוכל ומשקאות

אין מסיבת יום הולדת שלמה בלי אוכל ושתייה. אתה יכול להכין מגוון חטיפים ומתאבנים, כמו צ'יפס ומטבל, מיני פיצות ופלטות ירקות. למשקאות, אתה יכול להגיש מיץ, סודה ומשקאות אחרים. אפשר גם להכין עוגת יום הולדת או קאפקייקס.

בידור

כדי לבדר את האורחים שלך, אתה יכול להגדיר כמה פעילויות מהנות. אתה יכול לשחק משחקי לוח, לערוך מסיבת ריקודים או לצפות בסרט. אתה יכול גם להקים ציד נבלות או תחנת יצירה.

דעה אישית

תכנון מסיבת יום הולדת בבית יכול להיות כיף גדול. עם הקישוטים, האוכל והפעילויות הנכונים, תוכלו ליצור חגיגה בלתי נשכחת עבור איש יום ההולדת. אל תשכחו לצלם הרבה תמונות כדי שתוכלו להסתכל אחורה על היום המיוחד. ואל תשכח לבדוק ביוטיוב לרעיונות נוספים.

טיפים לסידור בית ליום הולדת

  • בחר נושא למסיבה.
  • קשטו את הבית עם סטרימרים, בלונים וכרזות.
  • הכינו מגוון חטיפים ומשקאות.
  • הגדר פעילויות כדי לבדר את האורחים שלך.
  • צלמו הרבה תמונות כדי לזכור את היום המיוחד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן